M Mommy Bea Betatt av forumet 6 Jan 2013 #1 Skal på første kontroll hos lege i morgen. Har glemt å kjøpe glass for urinprøve. MÅ de ha morgenurin eller går det greit å tisse der??
Skal på første kontroll hos lege i morgen. Har glemt å kjøpe glass for urinprøve. MÅ de ha morgenurin eller går det greit å tisse der??
MiO04 Glad i forumet 6 Jan 2013 #4 Du kan jo tisse hos legen, men prøv å ikke gå på do mange ganger før du går til legen, denne beskjeden fikk jeg fra jordmor sist gang jeg var gravid.
Du kan jo tisse hos legen, men prøv å ikke gå på do mange ganger før du går til legen, denne beskjeden fikk jeg fra jordmor sist gang jeg var gravid.
*iseognummer2* Ekte babyverden nerd! 6 Jan 2013 #6 Går fint om du har et lite glass du kan koke og ha lokk på. Gjør ingenting det har sett mange ulike urinprøve glass ;-)
Går fint om du har et lite glass du kan koke og ha lokk på. Gjør ingenting det har sett mange ulike urinprøve glass ;-)
Raro Elsker forumet Desemberskatter 2016 6 Jan 2013 #7 Du MÅ ikke.. Bare å holde seg noen timer før du skal som en annen sier her..