første legekontroll

jas

Forumet er livet
Var i dag på 12 ukerskontroll, første ordentlige kontrollen [:D]
Og alt stod bra til med meg [:D] og jeg hadde tatt med urin prøve, og den viste at jeg er gravid [:D]...visste jo egentlig det da, men føler meg liksom ikke så veldig gravid da....

Også spurte han om jeg ville prøve å høre hjertelyden..-jeg hadde regnet med at han ikke kom til å gjøre det alikevel, men så spurte han da..men han presiserte at jeg mest sannsynligvis ikke kom til å høre noe, så måtte ikke bli skuffet!!
Men gjett om vi fikk høre hjertelyden da [:D] fy søren, det var bare helt utrolig sprøtt!!!
Det er faktisk liv i magen min [:D][:D] Tenk det...[:D]
Det beste er at samboeren fikk blitt med (han har liksom ikke helt tørt å tro på at vi venter barn ennå) og han roet seg straks ned [:D]

og en liten ting til: JEG ER NÅ 12 UKER PÅ VEI!![:D][:D]
Endelig!!Så nå føler jeg at dette kanskje kan bli litt lettere fremover, kanskje kan stole på at vi faktisk skal bli foreldre [:D]

nei...se tickeren min har hengt seg opp...jeg er 12 uker i dag.......

Å så hærlig! Det er et skikkelig kick å høre hjertelyden, da får man en bekreftelse man trenger! Kos deg masse fremover nå, og slå deg til ro med at det vil gå bra![:D]

kjempefint da[:D]
Alltid gøy når alt er som det skal[:)]

ja, godhjerta, jeg fikk beskjed flere ganger om at det ikke var vanlig å høre fosterlyden..Han var så redd for at jeg skulle bli skuffet, men ble ikke det nå [:D]

Ganske sprøtt egentlig, å endelig få et bevis på at det er liv i magen min..[:D] Har ikke begynt å få noe særlig mage ennå heller, så da er det vanskelig å forestille seg at man er gravid..Må få si at jeg har ikke noe enorme svangerskapsplager, og godt er det, men føler meg ikke alltid gravid da [8D]

Nå nyter jeg dagene med å være over den verste faren [:D]
Endelig kan jeg slappe litt mer av [:D]

Gratulerer,Jas- med å ha hørt hjertelyden og passering av 12 uker!!!

Så moro da, jas[:)]

Gratulerer.. det er så deilig å passere de 12 ukene!! Lykke til med resten av svangerskapet!

Back
Topp