Første legekontroll

gutt11og?

Elsker forumet
Da var jeg ferdig med første legekontroll!
Fylte ut helsekort for gravide, målte Hb, pluss urinprøve.
Fikk også time hos jordmor 6. august, og det ble satt av goood tid, i og med det er første gang hos henne[:)] Gleder meg allerede ;)
Så snakka vi om svangerskapspenger, for jobben min innebærer mye tunge løft, så fra uke 12 så får ikke jeg jobbe mer, med mindre det blir tilrettelagt (men det er ikke praktisk mulig).[&:]
Litt kjipt å gå hjemme så lenge da, men alt for den lille spiren i magen <3
Og i forbindelsen med at jeg må søke om svangerskapspenger, så må jeg først få underskrift fra arb.giver på noen papirer, og det er bare 1 mnd til jeg ikke får jobbe lenger, dvs. jeg ikke har så fryktelig god tid.. Og jeg som ikke har sagt noe til mamma ennå [8D]

Og så ble det selvsagt sendt henvisning til ordinær UL, så venter i spenning på når tid jeg får det!!

Nå skal jeg ta turen ut, og se om det er en frisør en eller annen plass som vil klippe meg! Lenge siden sist nå ;)

Ha en fortreffelig dag jenter [:)]

Høres kjempefint ut [:)]

Jeg var også til første kontroll i dag[:D]. Alt vel (jeg var redd for sukker i urinen, men den var heldigvis fin), og jeg fikk med meg en god bunke blader og papirer. Greit å ha - jeg har gjort det her før, men man glemmer jo så fort igjen...

spennende, skal til legen i morra jeg, gleder meg :)

Spennende[:)] Synes det er så alt for lenge til jeg skal på første kontroll (11. august), tida går litt sakte om dagen..

Back
Topp