Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke hatt enda denne gangen, men forrige gang gjorde han gu og klemte på puppene mine. (!!!)
Sent from my iPhone using BV Forum
Aner ikke Han stakk også fingra sine opp bakdøra da han skulle kjenne etter livmora (uten noen som helst varsku), og han sa jeg måtte klore (!!!) grønnsaker og frukt før jeg spiste dem. Så jada, forundrer meg ikke om han ikke er helt i den normale sjangeren.Er det normalt?
Aner ikke Han stakk også fingra sine opp bakdøra da han skulle kjenne etter livmora (uten noen som helst varsku), og han sa jeg måtte klore (!!!) grønnsaker og frukt før jeg spiste dem. Så jada, forundrer meg ikke om han ikke er helt i den normale sjangeren
Oi!! Hehe, kan man kalle han overengasjert?
Aner ikke Han stakk også fingra sine opp bakdøra da han skulle kjenne etter livmora (uten noen som helst varsku), og han sa jeg måtte klore (!!!) grønnsaker og frukt før jeg spiste dem. Så jada, forundrer meg ikke om han ikke er helt i den normale sjangeren.
Aner ikke Han stakk også fingra sine opp bakdøra da han skulle kjenne etter livmora (uten noen som helst varsku), og han sa jeg måtte klore (!!!) grønnsaker og frukt før jeg spiste dem. Så jada, forundrer meg ikke om han ikke er helt i den normale sjangeren.