første legekontroll i morgen

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Tar man da gynekologisk undersøkelse ?

til meg gjorde de det. tok en gu undersøkelse.
også tok jeg en celleprøve i samma slengen :)

Har ikke hatt enda denne gangen, men forrige gang gjorde han gu og klemte på puppene mine. (!!!)

Sent from my iPhone using BV Forum

Puppeklemming er ihvertfall helt ut. Det leste jeg da her om dagen?? Praksis varierer visst veldig, skjønner jeg. o_O

Min lege spurte meg om han skulle kjenne for meg på puppene. Han sa det var viktig å følge med om det var klumper. Spesielt når man ble gravid. Og han er ung. (Og oppdatert?)

Tok ikke gu undersøkelse.

Er det normalt? :)

Aner ikke :p Han stakk også fingra sine opp bakdøra da han skulle kjenne etter livmora (uten noen som helst varsku), og han sa jeg måtte klore (!!!) grønnsaker og frukt før jeg spiste dem. Så jada, forundrer meg ikke om han ikke er helt i den normale sjangeren.

Aner ikke :p Han stakk også fingra sine opp bakdøra da han skulle kjenne etter livmora (uten noen som helst varsku), og han sa jeg måtte klore (!!!) grønnsaker og frukt før jeg spiste dem. Så jada, forundrer meg ikke om han ikke er helt i den normale sjangeren

Oi!! Hehe, kan man kalle han overengasjert?

Aner ikke :p Han stakk også fingra sine opp bakdøra da han skulle kjenne etter livmora (uten noen som helst varsku), og han sa jeg måtte klore (!!!) grønnsaker og frukt før jeg spiste dem. Så jada, forundrer meg ikke om han ikke er helt i den normale sjangeren.

Haha..unnskyld at eg ler men han kan umulig vere heilt oppegående :)

Sent from my iPad using BV Forum

Forrige legen min gjorde det. Men ikke denne gangen.

Nei, men det kommer kanskje litt an på når du sist tok celleprøve. Jeg har tatt det for ikke lenge siden, og kommer til å si nei om han foreslår det denne gangen. Han gjorde det ikke forrige gang jeg var gravid, kun blodprøve, blodtrykk og urinprøve.

Dør av latter her!!!!

Han virker da veldig spesiell :P Tror jeg hadde daua om legen tok bakdøra altså, den er stengt for alle haha.
Klore grønnsaker og frukt?! Omg

Lykke til i dag :) :)

Hehe ble ikke finger verken den ene døra eller andre ;)
her ble det veiing,blodprøve og det gennerelle informasjonen :)
fikk den en gang til siden jeg fødte min datter i danmark sist :)

Beklager, men: hahahahaha :D
Virka meget spesiell :p Jeg hadde ikke gu sist i 2011-2012 og regner ikke med denne gang heller :)

Jeg har hatt min første offisielle svangerskapskontroll i dag, og hun tok ikk Gu. Men, hun hadde gjort det for å ta celleprøve hvis det ikke var for at jeg tok celleprøve i juni sa hun :)

Back
Topp