Første legekontroll i dag

rosenjenta

Glad i forumet
Hei!

Nettopp vært hos legen, og alt var bra [:D] både blodtrykk, urinprøve og hemoglobin. Tok ingen GU, han spurte om jeg blødde noe og det har jeg ikke gjort [:D]. Fikk med 2 bøker og helsekortet da. Blir spennede. I natt var jeg ikke kvalm, følte meg sulten da jeg la meg. Da sto jeg opp og spiste 1 knekkebrød.

Ha en fin dag

Så spennede.. :) Jeg skal til legen neste fredag.. :) Jippi.... Gleder meg masse...

Lykke til..

Såh fint at alt var bra med babyen.
Vi skal den 13. Des. Er litt spent på det..... [:D]

så fint alt var bra![:)]en lettelese å få unnagjort den første lege timen.nå er det bare å se positivt på tiden framover![:D]

Skal til legen 13 des. Gleder meg[:D]

Ser at det er ganske mange her som skal tidlig I svangerskapet til Legen, Dette er kanskje av spesielle grunner???????
Jeg har Ikkje fått time før Jeg var ca 12 - 13 uke på vei, Det er vel det "Normale"?????? I vært fall her...... [:D]

Jeg var til første legetime på mandag, da var jeg akkurat 11 uker. Tok ikke noe GU jeg heller, selv om jeg trodde det var normalt.... Godt å være ferdig med første legetime, den gruer man alltid litt for...

Alt er normalt. Ikke noe spesiel grunn til jeg skal til legen i uke 8 foruten FØRSTE legetime da.. :)

Lykke til

Hvorfor er det ikke nødvendig å gå til legen før uke 12? Begge gangene mine har jeg fått legetime i uke 8. Helt normalt her iallefall og de fleste inne her går vel til legen mellom 8-10 uke.. Dessuten er det legekontoret som satt opp time til meg... De vet vel best??

Var ikke hos legen før jeg var 18 uker på vei jeg... Ikke særlig smart det, for jeg fikk ikke time til ultralyd, og det er kjipern.. [:'(] Sykehuset ville ikke gi meg time siden jeg var kommet så langt ut i svangerskapet!

Akkuratt dette jeg mener. Om man skal komme seg til ultralyd få time og alt det der er det alt for sent å dra i uke 12 til legen. Om man skal til ul i uke 16-18 bør man være tidlig ute. [;)]

Jeg skal til legen neste tirsdag og er da 10+3. Min lege sier at det ikke er noen vits i å komme før man er 10-12 uker på vei fordi det da ikke er noe å kjenne inni magen.

bra at alt var bra med deg og babyen.,
eg skal ikke til legen før 3 januar stor kø hos legen min...[;)]

Back
Topp