Første legekontroll i dag

Joffen

Gift med forumet
VIP
Skal til legen kl 15 i dag, det er så lenge til!

Er litt bekymret siden jeg ikke har noen symptomer, men sånn har det vært hele tiden. Kun trøtthet og veldig sulten. Skal ikke klage hvis alt er normalt, så håper han kan ta en utvendig ultralyd sånn at vi får se noe inni der[:D]

Samboer blir med og, han vil være delaktig i alt som skjer[:)] Er min første og hans første, så da blir det vel litt annerledes...

Ønsk meg lykke til da[;)]

Skal oppdatere etter legebesøket!

ORIGINAL: *dreamer*

Så spennende! Masse lykke til[:D]
Det går nok kjempefint[:)]

Fikk tlf fra legekontoret kl 14.50 om at timen måtte flyttes til kl 17.15. Så då ble det enda mer venting[&:]

Jaja, får ihvertfall god tid hos legen siden ingen andre venter[:D]

Så ikke denne tråden før nå, men regner med at det går bra med deg, og venter spent på oppdatering! [:D]

Å herrefred,hehe...
Akkurat som om det ikke er nok venting....Regner med du er der nå,venter spent på oppdatering. [:)]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Å herrefred,hehe...
Akkurat som om det ikke er nok venting....Regner med du er der nå,venter spent på oppdatering. [:)]

sign!

Da var vi endelig kommet hjem...Kom ikke inn til legen før kl 18.15! Tragisk med lang ventetid...

Prøver og sånt var veldig bra[:D] Han hadde så dårlig ul-apparat at han ikke ville bruke det på meg siden jeg bare var 10 uker på vei...Så litt skuffet, men får stole på legen når han sier at alt mest sannsynlig går bra!

Vurderer å ta 3D-ul i uke 12, må bare overtale samboer til å bruke penger på det[:)]

Glemte å spørre deg om han sa noe om celleprøve? Isåfall kan det jo være at du hadde fått en ul hos gynekologen?? Lov å håpe:)
Sa jo ingenting til meg, men man vet jo aldri

Han sa ingenting om celleprøve nei...Så ikke vet jeg!

Uansett er det jo kjempelang ventetid hos gyn vel?

Back
Topp