Første legekontroll gjennomført:)

Barius

November 2015
Novemberlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Da har jeg vært på første kontroll hos legen min. :)
Tok den litt tidlig fordi vi ønsker/skal ha utvidet oppfølging siden jeg blir 38 år før babyen fødes. Da blir det nok en tidlig ul på oss også.:)
Blir spennende.
Ellers ble det også tatt blodprøver, sendt henvisning til oul og satt opp ny time i slutten av november.
6+1 idag, termin 14.juli og full av hormoner!:happy2:grumpy::p

Herlig å være igang.:love7

Spennende! Kan tenke meg det er godt å være i gang ☺️

Jeg blir 38 etter at babyen blir født..., nå ble jeg litt stresset (skal vist ikke så mye til om dagen ;) )

Spennende! Kan tenke meg det er godt å være i gang ☺️

Jeg blir 38 etter at babyen blir født..., nå ble jeg litt stresset (skal vist ikke så mye til om dagen ;) )
Hehe 38 er den alderen de har satt for hvem som skal tilbys utvidet fosterdiagnostikk.:) fordi avvik kan forekomme hyppigere når mor blir eldre. Selv kommer vi nok kun til å ta første delen av denne diagnostikken som er en blodprøve og en tidlig ul. Fostervannsprøve f.eks er jo også en del av det, men det ønsker ikke jeg å ta uansett.:)

Hehe 38 er den alderen de har satt for hvem som skal tilbys utvidet fosterdiagnostikk.:) fordi avvik kan forekomme hyppigere når mor blir eldre. Selv kommer vi nok kun til å ta første delen av denne diagnostikken som er en blodprøve og en tidlig ul. Fostervannsprøve f.eks er jo også en del av det, men det ønsker ikke jeg å ta uansett.:)

Jeg har jo hørt om det når jeg tenker etter...
Jeg fyller 38 år 3 mnd etter fødsel, og risikoen er vel verken større eller mindre på de 3 mnd.

Ville nok valgt det samme som deg tror jeg ☺️

Hadde uansett ikke sagt nei til TUL

Back
Topp