første legekontroll e overstått...åå vet dokke ka??:-)

skranglå

Forelsket i forumet
Nå e d ikje lengre 10 august babyen skal ut...terminen e blitt flyttet fram te 1 august...datt nesten av stolen da legen sa det.... men må innrømma har nå en liten knapp ennå på 10 august..så blir spennende å se ka ultralyden seie....:-)

ellers va alle prøvene fine og blodtrykket var lågt men det var det d i første svangerskapet mitt o...det som var litt spokey og stilligt va at trykket var heilt likt i på første kontrollen da o :-9..hehe...rart at d var d,..

nå e det gått litt mer opp for meg..og eg e begynt å innse at eg har en liten spire i meg .og eg e i uke 11 ikje uke 10..weeee for en dag..:hello2... håpe dere andre her inne har hatt en flott dag o......enaste som har trekt litt ned for meg e den kvalmen som henge i men e nå blitt en vane nå....hverdagsform:-) :cool14

Så fint å være litt lenger enn anntatt, blir spennende å se hva de sier på ordinærUL da :)

Så kjekt å bli flyttet fremover da! :) min menstermin var 3.august, men har blitt flyttet bakover, slik at termin nå er 19.august. Det var jo litt kjedelig, men det er nå en baby der inne, og den kommer når den kommer, bare litt lenger å vente ;) Du er ikke langt unna 12 uker nå da! :)

Da blir det jo spennende å se! :) kan jo til og med bli juli baby da! ;) hihi
Å så bra at alt stod bra til ❤

Så kjekt å bli flyttet fremover da! :) min menstermin var 3.august, men har blitt flyttet bakover, slik at termin nå er 19.august. Det var jo litt kjedelig, men det er nå en baby der inne, og den kommer når den kommer, bare litt lenger å vente ;) Du er ikke langt unna 12 uker nå da! :)

det o va en øverraskelse..eg trodde eg va 10 uker...men va nok 11...såååå weeee... ikje lenge igjen på folaten nå...glede meg...blir dårlig av den...så bare velstand uten om kvalmen da...:-) men sola skinner og fuglene på vei hjem fra syden snart så...vår is on the way :-) HAPPY!!!!!!

Da blir det jo spennende å se! :) kan jo til og med bli juli baby da! ;) hihi
Å så bra at alt stod bra til ❤

ja d kan sje...fyller selv året i slutten av juli...så i never know:-)

Back
Topp