Første legekontroll 09.20

miss piggy

Gift med forumet
Å Herregud som jeg gruer meg! Gleder meg selvfølgelig også men er så livredd for at han skal si at hcg ikke er der den skal være eller noe! Bortsett fra litt spotting første uka etter IKM så har jeg ikke hatt noen grunn til å tro at dette ikke skal gå helt fint, men aaarg...

Jeg trenger så sårt å få en bekreftelse på at det er noe levende der, og kommer til å bli megaskuffa om han ikke vil høre etter hjertelyden! Veit jo det er en fare for at han ikke finner den, så skjønner jo grunnen isåfall..

Trenger litt lykkeønskninger jenter, så lover jeg å oppdatere når jeg er ferdig :-)

Lykke til i dag!!! Skal selv til legen i mårra og er spent. 12 uker i dag og ikke vært på ul el hørt hjertelyd.. Spent på å høre hvordan det går med deg!!

Lykke til :-) Var selv hos lege da jeg var 10+1. Jeg fikk henne til å lytte mot at jeg lovet å ikke bli nervøs om vi ikke hørte hjertelyd. For det er jo veldig vanskelig så tidlig å de vil helst ikke gjøre det. Jeg hørte ikke hjertelyd, men var helt forberedt på det, så det gikk bra. Hadde bare vært en bonus om jeg fikk hørt det :-)

Lykke til. Håper du får høre noen raske hjrteslag, men du må ikke blir skremt om du ikke gjør det!

Takk kjære dere! Ja, jeg skal spørre fint jeg også og håpe han vil prøve i det minste :-) jeg VET jo at det er stor sjanse for at han ikke finner den nå, så skal prøve mitt aller beste på å ikke bli nervøs om han ikke finner, meeen.. Jeg kjenner også meg selv, tror jo bestandig det værste.. Hehe. typisk meg det ja!

Uansett! Så skal tenke positivt! Nå er jeg endelig snart i gang med kontroller og dette blir BRA! :-D

Lykke til! Jeg skal og på første kontroll i dag. Har samme følelse!

Lykke til!

Ååååh, endelig kan jeg puste lettet ut og begynne å glede meg! Jeg har virkelig en fantastisk lege, og han bryr seg virkelig! Satt inne hos han i 3 kvarter og han stressa ikke i det hele tatt!

Jeg fikk henvisning til fysioterapi, Ny legekontroll om 4 uker siden jeg sleit litt med bekkenet og da ville han følge opp ekstra, han tulla og fjasa, og det beste av alt- hen sjekka etter hjertelyden!!

Han ville i utgangspunktet ikke sjekke, men jeg sa at jeg var veldig klar over at sjansen var stor for at han ikke fant. Jeg forklarte at hvis det bare var en liten sjanse så hadde det vært fint så jeg kunne slappe av litt mer! Selv om han ikke trodde han kunne finne så fant han fram apparatet og jeg la meg til rette! Tvert han la apparatet på magen kom verdens fineste lyd fram! Både han og jeg var like sjokkerte, og jeg er så lykkelig så lykkelig <3

Sukk! Tenk at jeg har en helt ekte liten baby i magen min! Hihi

Så fantastisk å lese! :) herlig å høre hjertelyden for første gang! Bra du har en lege som tar godt vare på deg :)

Ååååh, endelig kan jeg puste lettet ut og begynne å glede meg! Jeg har virkelig en fantastisk lege, og han bryr seg virkelig! Satt inne hos han i 3 kvarter og han stressa ikke i det hele tatt!

Jeg fikk henvisning til fysioterapi, Ny legekontroll om 4 uker siden jeg sleit litt med bekkenet og da ville han følge opp ekstra, han tulla og fjasa, og det beste av alt- hen sjekka etter hjertelyden!!

Han ville i utgangspunktet ikke sjekke, men jeg sa at jeg var veldig klar over at sjansen var stor for at han ikke fant. Jeg forklarte at hvis det bare var en liten sjanse så hadde det vært fint så jeg kunne slappe av litt mer! Selv om han ikke trodde han kunne finne så fant han fram apparatet og jeg la meg til rette! Tvert han la apparatet på magen kom verdens fineste lyd fram! Både han og jeg var like sjokkerte, og jeg er så lykkelig så lykkelig <3

Sukk! Tenk at jeg har en helt ekte liten baby i magen min! Hihi
Så godt å høre :D

Så utrolig bra!!!! En liten gullklump i magen ;)

Så braaaa :-)

Sånne leger er gull verdt! Vi satt inne hos legen i en halvtime og gikk gjennom ting uten at jeg følte at ham brukte for lite tid på meg.

så godt å høre :D all grunn til å senke skuldrene å nyyyt tiden :D

Back
Topp