Første legekonsultasjon.. :)

Astra

Elsker forumet
Var på første kontrollen i går. :) Alt vell, lavt blodtrykk men det er noe jeg bestandig har hatt. Fikk tatt utvendig UL, og fikk da se et nydelig bankende hjerte på cashewnøtta mi. (Den er vokst fra peanøtt til cashewnøtt nå! ;) )

Men, dere som allerede har vært på første konsultasjon... Fikk dere tatt GU, og tatt klamydia prøve og slik?

Så bra!:) Alltid deilig å se at alt er bra!:)

Å så bra, jeg er skikkelig sjalu. Er 10 + 4 men har ikke første kontroll før i midten av juli og det er jo en evighet til. Jeg er så spent og lengter så etter å høre hjerteslag...

Så kjekt, gratulerer :)

Jeg hadde første legekontroll i uke 8, tok masse blodprøver og urinprøve.. men ingen GU, heller ikke klamydia test.. Hun spurte meg om jeg hadde tatt GU før, men det er en gang for mange år siden, så sa hun bare ok.. Bør vi ta det?

Så deilig å få sett bankende hjerte.

Tror ikke de tar klamydiatest når man ikke har skiftet partner på ei god stund. Kan ikke huske at de gjorde det sist heller. Spurte om når jeg hadde tatt sist celleprøve bare og den tok jeg ett år etter jeg fikk mini (så for ett år siden ca) og da trengte jeg ikke noe sånt nå:)

Back
Topp