Første legebesøk

84 mamma

Andre møte med forumet
Hva tid var dere på det første legebesøket?

Jeg har time nå på fredag, men tror kanskje det er litt tidlig. Er da 5+6. Sist gang var jeg ikke hos legen før i uke 8. Grunnen til at jeg har bestilt time nå er pollenallergi, og de tabelettene som faktisk funket kan jeg ikke bruke nå når jeg er gravid.... Håper at jeg får noen andre som fungerer!

jeg skal på første legetime i morgen, men er vel ikke vanlig før rundt uke 12..jeg skal dit pga misstanke på at jeg er lenger på vei så blir spennende i morgen

Jeg var hos legen da jeg var 4 uker, akkurat pga allergitabletter[:D] samme som henriette fikk jeg kun nesespray og øyedråper, aeriustablettene jeg gikk på var farlig for babyen. Kunne evt bruke av de gamle tablettypene, men dem blir man så trøtt av (trøtt nok fra før), ellers var de fleste tablettypene skadelig for gravide eller ikke forsket nok på..jeg har ekstrem pollenallergi, så uten tabletter og med milder nesespray og øyedråper gleder jeg meg ikke til gresspollen kommer[&:][&:][&:]

Har fått første time til kontroll 7 juli.. føles som en evighet til

Skal en tur iløpet av neste uke pga kvalme og svimmelheten, så får vi se om han tar noen prøver eller noe da. Om ikke har jeg time 8 juni.

jeg skal dit 9 juni første gang, e rkejmpe lenge til, sist kom jeg til legen mye tidligere. men det var pga ekstrem kvalme.

jeg har alt begynt med akupunktur i dette svangerskapet for å se om det hjelper, har jo en tulle hjemme jeg må ta med av og en utdannelse jeg bare har 2 mndr igjen av (1 og en halv mnd nå da men) som jeg er nøtt til å fullføre siden jeg ikke klarte det sist.

skal på jobbintervju rundt den 20 mai i en jobb jeg veldig gjerne vil ha og MÅ ha nå som jeg er gravid med tanke på perm o.l.
håper bare jeg er frisk til da, e rjo to uker til og da er jeg komt så langt at kvalmen kan være på fullt, så jeg krysser fingrene for akupunktur :-)

Back
Topp