Første legebesøk

*lilletrille *

Gift med forumet
Var til lege idag med Elisabeth. Ho har vore så slimete og tett dei siste dagane, og no er det begynt å plage ho når ho et og søv. Fikk Efedrin som eg skal gi ho, nokon som har erfaring med det? Har hørt at ungen kan bli heilt hyper av den....

Fikk d ein gang for lenge siden, til eldstemann, men eg trur ikkje eg brukte d. Eg og har hørt at d kan bli veldig hyper av d, veit ellers ikkje noe ant [:)] E ikkje heilt friske her helle....vi har på legevakten på lørdag. Hadde da hatt feber i 5 dager. No e han på bedringens vei, bare litt hås og snottete....God bedring til lille Elisabeth[:)][:)]

...Ville bare si god bedring, vesle Elisabeth

Takk for det!
Idag har vore ein pyton dag! Elisabeth har vore skikkelig grinete, og skulle berre ligge på skuldra mi, og eg fikk ikkje sitte. Ho hadde feber, og har fått stikkpiller. I natt var ho våken stort sett heile tida, reagerte nok litt på den medisinen ho fikk.
I ettermiddag drakk og sånn at ho spydde... egentlig ein bra ting, for då kom endelig litt av slimet opp! No ligger ho og sover, håper denne natta blir bedre enn forje, og at ho våkner frisk og rask imåra! Vil ha tilbake smil-jenta mi! Når eg har smilt til ho idag har ho berre begynt å grine.... [:(] 
Og vi som skal på ferie til søstra mi imåra.... blir vel ikkje noko av det... men eg pakker litt fordiom, har eit lite håp om at ho ligger i senga si og blir frisk no! [;)]

Masse god bedring til leille jenta di, håper hun snart blir frisk[:)]

Siste oppdatering...
Var i Årdal i helga på besøk hos familie. Har stort sett hatt hylskriking frå Elisabeth heile tida, einaste som hjelper er stikkpiller. Ho har så vondt i halsen sin, er ikkje slim lenger, berre sår og vond.... Var på legevakten i Årdal på lørdag, og det er berre eit virus... så dermed ingen medisiner. Har ikkje gitt Efedrin sidan torsdag, for det syns eg var noko drit. Dessuten så har no ikkje slim lenger noko særlig,kun litt i nasa.
No er vi endelig komt heim, og skal tilbringe dei neste dagane i ro og innendørs! Håper det hjelper! Såg på Elisabeth at ho likte å komme heim! Låg lenge og kosa seg på golvet mens mammaen pakka ut alle tinga! [;)]

Kan jo fortsette syke-historia vår...
Måtte gi stikkpille kl 23 igår, for då skreik ho av at ho hadde vondt. MEN.... eg har ikkje gitt sidan! Og ho har hatt 3 måltider der det var potet-middag i det eine! Ho har ikkje villa hatt noko anna enn flytande mens ho var sjuk! Jippi! No virker det som om at det endelig er på bedringensvei! Sjølv om ho fortsatt høyres ut som eit monster når ho lagar lyd! [:D] Lurer på om ho høyrer sjøl at det er litt anna lyd enn vanlig?

Back
Topp