Første legebesøk.

Mammatil2

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Augustlykke 2022 ❤️
Da har jeg vært hos legen for første gang i dette svangerskapet :D
Jeg fikk ny termin, 10 juni istedenfor 12 juni. To dager mindre å gå gravid, hurra !

Legen tok også celleprøver, noe så ubehagelig. Livmoren min vokser også litt opp mot høyresiden, så derfor jeg har smerter i magemusklene på høyresiden. Noe som vet om det kan ha noe å si at livmoren min vokser mot høyre ?

Også fikk jeg henvisning til fysioterapeut, siden jeg enda er plaget med bekkenet fra forrige svangerskap.

Ellers sto alt bra til, og har fått time til jordmor 21.11 :D

Så herlig! :D Godt at alt var bra, og hurra for tidligere termin!

Så fint at alt sto bra til! Visste ikke at de tok celleprøve mens man var gravid jeg. Trodde de ville gjøre minst mulig for å "forstyrre", og ikke gjorde andre ting enn evt innvendig UL. Ingen anelse angående at livmoren vokser mot høyre.

Så fint at alt sto bra til! Visste ikke at de tok celleprøve mens man var gravid jeg. Trodde de ville gjøre minst mulig for å "forstyrre", og ikke gjorde andre ting enn evt innvendig UL. Ingen anelse angående at livmoren vokser mot høyre.

De sa det ikke gjorde noe å ta den såpass tidlig som 5+4 :-) Har ikke merket noe ubehag eller noe enda, så håper og satser på at det gikk bra :D

Så herlig :) Stas med første legetime, gleder meg til min :D

Ja, det var spennende selv om det ikke skjedde så mye denne gangen :D

Back
Topp