Første legebesøk.

CandyCrush

Glad i forumet
Når var/skal dere på første legebesøk?

Må vel bestille snart, men lurer på om det er hast?

Med mindre du bor i Oslo og må søke fødeplass, så er det ingen hast. Jeg ringer nok legen om noen uker, tenker jeg, for å få time nærmere uke 12. Mellom uke 8 og 12 er det vanlig :-)

Jeg skal til første legetime i dag, 7+5.
Ringte for to uker siden og bare å sa hvor langt jeg var på vei, så fikk de bestemme når jeg burde komme.
Er greit å få gjort det før legen min går på ferie syns jeg da :)

jeg skal første time 26 juli... 

Jeg skal på mandag og er da 7+3, ville få time før ferien så de kunne bestille time til UL :)

Jeg skal første kontroll til legen 6.juli. Da er jeg rundt 8 uker. Trodde jeg ikke skulle før uke 12 siden jeg er 2.gangs.

Det er jo bare ringe legesentret og høre, når du skal ha første kontroll. Sikkert greit å få bestilt time pga sommerferie :-)

Jeg var i går, 5+3,  men det var bare for at legen skulle sende henvisning til tidlig ul. Første svangerskapskontroll blir etter jeg har vært på ul, så tidligst uke 10.

eg va hos legen den 18. juni, men da var mest på grunn av kvalme og sånt... skal på første kontroll den 6 juli :) vil vere ca 8+ 3 trur eg :D er veldig spent ;) er førstegangs så veit ikkje heilt ka som skjer på første kontroll?

Jeg var på første legekontroll forrige uke, men det er fordi jeg ikke har peiling på når termin er (fikk ikke igjen mensen etter pilleslutt :)). Er vel mellom 6 og 9 uker på vei....

Ble ikke noe klokere av det da, siden det ikke virket som hun syntes det var noe vits med tidlig ultralyd.....

Men vet om et sted jeg kan få tidlig ultralyd for under 200 kr, så bestiller nok bare en selv....

Back
Topp