Første lege time unnagjort!

Mayb31

Elsker forumet
Da var jeg også hos legen i dag.
Alt var bra, og legen satte samme termin som jeg selv har gjort.

Tenkte jeg skulle nevne i samme farten at i går etter at jeg hadde barberet leggen, så begynte jeg å klø noe inni h¤lv#e!
Jeg trodde jeg skulle bli sprø!
Det klødde så intenst at tårene spratt og jeg ville gå ut av mitt gode skinn!
Spurte legen om dette i dag. Da dette også var et problem forrige gang jeg var gravid,men fikk ikke noe skikkelig svar!
Er det flere som kjenner til dette???
Hva hjelper???? Ikke noe koslig å møte sommeren med hårete legge fordi jeg ikke kan barbere dem pga kløen!

vet ikke om det er det samme.. men jeg hadde svangerskapskløe hele forrige svangerskap.. og kjenner tendensene nå også. kjempe slitsomt. forrige gang klødde jeg meg til blods på bein og armer... husker ikke om jeg fikk noe for det eller om jeg bare smørte meg inn med feit krem... håper du slipper dette gjennom dette svangerskapet da..

Ja, kjekt å få unna den første legetimen[:)]

Kan ikke hjelpe til med kløingen..

Neste gang du prøver så ikke bruk Vita-skum. Jeg fikk kjempeutslett av det da jeg var gravid. Kjøp deg en barbersåpe (for menn hi hi hi) helt uten parfyme. Slik fast som en pisker opp til skum med en kost. Etterpå smører du med en fet fuktighetskrem, f.eks. locobase. Dersom du begynner å klø så smører du med Eurax (kjøpes på apotek) eurax er et must uansett om sommeren, da det er det eneste som hjelper mot knott. Av en eller annen grunn så biter ikke knotten når huden er smurt inn med den kløedempende kremen. Deilig for alle oss som elsker lyse sommerkvelder[:D]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp