Første lege/jordmortime?

CasiopeiA

Forelsket i forumet
Når var du hos lege/jordmor første gang? Evt. når har du tenkt å bestille time? Jeg er 6 uker i morgen.

Har ikke fått time til legen før 5 mai og jordmor 28 juli... :-/ men skal ringe legekontoret å få time før. Jeg er ca 8+3 på vei

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Første gang 11 + ?
Denne gangen blir det 11+1 :D Bare 13 dager til ;p

Så spennende!! Jeg er en av de siste i gruppa så blir nok litt utålmodig etterhvert ja. Lurer på å bestille tidlig ul rundt uke 12.

Skal til legen 7.mai, er da 11+4 tror jeg :) Jordmor har jeg ikke tenkt på enda:p

lege ca uke 10-12 blir det her, ul neste torsdag for å fastsette hvor langt jeg er kommet. snakket med jm der vi flytter, hun sa jm uke 24,men jeg sa at jeg måtte før pga at jeg må henvises til samtale om ks,så skal nok til jm i uke 14-16.

Skal til jordmor 12. Mai, men fikk ikke komme dit før etter at legen hadde tatt blodprøver og skrevet helsekort. Skal derfor til lege 2. Mai.

Så spennende!! Jeg er en av de siste i gruppa så blir nok litt utålmodig etterhvert ja. Lurer på å bestille tidlig ul rundt uke 12.

Hehe, jeg var en av de siste da jeg gikk med lillemann. Ble mye venting og utålmodighet opp gjennom :p Jeg hadde bestilt tidlig UL i uke 13. Men fikk sms fra stedet for et par dager siden at de måtte stryke den og ikke viste når de kunne ta timer igjen.. :( Så den blir litt sur her, når jeg ser alle andre som drar på UL før OUL.

Jeg skal til Jordmor på første kontroll neste uke. Da er jeg 7+0 :) Tok blodprøver denne uka.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg skal ha første legetime når jeg er i uke 11... og jordmor har jeg ikke tenkt på enda, men tenkte å vente med å få timen til etter oul egentlig....om alt er greit :)

Har UL i morgen og legetime nå mandag. Troooooor jeg er 6+5 i dag, men vi får se hva UL sier i morgen. :)

Skal bestille time til slutten av april :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal ha første kontroll hos lege 10+0 (hadde mest lyst å ha i uke 11, men det gikk ikke pga. påske), og har bestilt time hos jordmor når jeg er 14+2.

Første legetime i uke 12. Var hos lege i dag på sånn hurtig time(6+1) pga kvalmen og da sa han jeg skulle komme tilbake til han i uke 12 for blodprøver etc. Han bestilte tidlig ul til meg i dag også pga ma sist. Jordmor i uke 16 tenker jeg. Stresser ikke noe før uke 12, er jo så tidlig enda :)

Skal til legen om ei uke. Da er eg 10+1 . Har ikke fortalt hva det gjelder så spent på on eg får Ul. Har fått det før :) mannen har så lyst å vere med så måtte bestille time når han var hjemme ;) gøy at han gleder seg sånn:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal i ultralyd når jeg er 8+4 så skal bestille time hos jordmor til uke 10 - 11 tenker jeg :)

Har enda ikke fått ut fingern for å bestille time hos lege. Får vel komme meg dit snart:)

Hadde tidlig ul når jeg var 7+3 pga ivf. Har fått time til første svangerskapskontroll hos lege når jeg er 11+6 :) spent på om jeg da får tips til hvilken jordmor jeg kan/bør gå til.

Back
Topp