Første latteren!

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Herregud, så herlig!! :D Satte han på fanget, humpet litt på han, og sang "hompetitten". Det var tydeligvis storveis! :D

Så fantastisk! Vi fikk første trillende latteren i går under kveldsstellet :)

Åhhh, så herlig da:rolleyes::D Det er så fantastisk, en helt magisk lyd!!
Han ler her også, spesielt når pappan leker med han:love2:love2

Åhhh! Jeg vil og!!:) :) skjønner man att det er latter med en gang? ;p her har snuppa hatt antydninger, men det høres mest ut som små host :) :)

Her ler han kun til pappaen sin enn så lenge, sikkert fordi han er så rar :P

Å NÅ ER JEG MISUNNELIG!!!!
Jenta mi humrer, men ikke den trillende latteren enda. Venter så spent. Ungen til en bekjent er snart 5 mnd og ler ikke enda. Håper ikke ventetiden blir så lang.

Å NÅ ER JEG MISUNNELIG!!!!
Jenta mi humrer, men ikke den trillende latteren enda. Venter så spent. Ungen til en bekjent er snart 5 mnd og ler ikke enda. Håper ikke ventetiden blir så lang.
ingen latter her heller ennå, venter og venter hehe hun har smilt MASSE hver dag siden hun var ca 2 uker, men den latteren sitter visst litt lenger inne...

Latteren kom i kveld her og selvsagt ingen kamera ingen video og sende til pappa som er på jobb :(
Mor griner... Og storesøster lurer på hva som skjer!?

ingen latter her heller ennå, venter og venter hehe hun har smilt MASSE hver dag siden hun var ca 2 uker, men den latteren sitter visst litt lenger inne...
Må vel bare smøre oss med tålmodighet gitt.
Men btw, herligland så søt og nydelig lille gutten din på bildet ditt er!

Må vel bare smøre oss med tålmodighet gitt.
Men btw, herligland så søt og nydelig lille gutten din på bildet ditt er!
Tusen takk for det :-) stoltheten min<3 3 år nå, men var 1 år og 7/8 mnd på det bilde :-)

Back
Topp