Første lørdagen alene etter jeg ble gravid

venter nr 2

Glad i forumet
Da er typen på fest og jeg har handlet meg godis og er godt plantet til sofaen[:D]
Var med å grillet der hvor typen er i dag og fikk noen spørsmål om hvorfor ikke jeg skulle være der å feste, men sa bare at jeg skulle ta det med ro å og slappe av.. er ikke lyg det, det er jo det jeg skal[;)]

Sånn er det her også[:)] Heldigvis skal jeg hjelpe til i konfirmasjon i morgen, så jeg har gyldig grunn[:D]

Vi har ei lita tulle på litt over 1 år som alle vet at jeg ikke liker og dra ifra for og feste, så jeg blir lett trodd når jeg sier at jeg ikke orker feste[:)][:)]

I går hadde jeg første kvelden alene, mens samboeren var på fest. Var invitert jeg også, men tror det var like greit at jeg ble hjemme, for jeg sovna på sofaen foran TV'en allerede før halv elleve [:)] Ikke helt i festhumør, kan man si. Godt å kunne kose seg litt alene også da!

Jeg er også alene ikveld - eller er alene helt til mandag faktisk. Synes egentlig det er litt deilig når jeg er så uggen i formen [:'(]
Driver og småpakker litt i pappesker siden vi skal flytte snart. Også sover jeg litt innimellom [:)]
Skal kose meg med Gullruten etterpå [:D]

Back
Topp