Første kvinne inn her :)

Preggi2017

Elsker forumet
Marsboere 2020
12 dpo i dag og testene blir sterkere, så da tar jeg sjansen på å melde meg inn her :happy:

Foreløpig termin er 1 mars.

Gleder meg til å hilse på dere andre som kommer inn her etterhvert :D
 
Lister meg forsiktig inn her jeg også. Svak positiv test 11 dpo og positiv CB digital 12 dpo. Foreløpig termin 02.02.2020 :Heartred
 
Gratulerer 10dpo selv i dag, håper jeg kommer etter snart ❤️
 
Gratulerer så mye:Heartred

Sniker meg såvidt inn jeg også, er bare 10 dpo, men testene er foreløpig svakt positive, så får vi se om dette blir en terminspire eller ikke:happy:
 
Hei Ca 11 dpo her, noe usikker siden dette var helt uplanlagt og en årsak av at syklusen nok ikke var helt som jeg trodde denne mnd. Men har ikke så mange alternative datoer å velge mellom Litt blandede følelser, siden vi ikke hadde planlagt dette. Dette blir nr. 4. Men etter noen dager med en berg og dalbane, så begynner jeg å gledes litt. Testet positivt 8 dpo, regnet ut fra unnfangelse. Ventet mensen, men den kom jo ikke.. Har termin mellom 29 .feb (mens termin) og 3. mars, tror jeg. Blir hyggelig å bli kjent med andre her inne Jeg har ingen planer om å fortelle omverdenen med det første. Så godt å ha noen andre å kunne prate med.
 
Gratulerer til dere andre her inne
 
Hei Ca 11 dpo her, noe usikker siden dette var helt uplanlagt og en årsak av at syklusen nok ikke var helt som jeg trodde denne mnd. Men har ikke så mange alternative datoer å velge mellom Litt blandede følelser, siden vi ikke hadde planlagt dette. Dette blir nr. 4. Men etter noen dager med en berg og dalbane, så begynner jeg å gledes litt. Testet positivt 8 dpo, regnet ut fra unnfangelse. Ventet mensen, men den kom jo ikke.. Har termin mellom 29 .feb (mens termin) og 3. mars, tror jeg. Blir hyggelig å bli kjent med andre her inne Jeg har ingen planer om å fortelle omverdenen med det første. Så godt å ha noen andre å kunne prate med.

Velkommen og gratulerer :happy: godt å lese at gleden begynner å komme :happy:
 
Hei. Jeg fikk en svak svak strek på test-strimmel i dag, er ikke helt sikker på hvor mange dager jeg er DPO da jeg ikke prøvde å bli gravid. Men gjorde "ugjerningen" natt til lørdag 08.06 :p

Jeg har regnet termin til 03.03.20.

Jeg aner ikke hva jeg føler rundt dette.. Jeg har en baby på 8 måneder og hadde ikke tenkt på å prøve på nr to før om et år eller to. Ser for meg at å ha en smårolling på 1.5 år samtidig med en nyfødt kan bli veldig slitsomt.. Noen andre som har vært i samme situasjon?
 
Hei. Jeg fikk en svak svak strek på test-strimmel i dag, er ikke helt sikker på hvor mange dager jeg er DPO da jeg ikke prøvde å bli gravid. Men gjorde "ugjerningen" natt til lørdag 08.06 :p

Jeg har regnet termin til 03.03.20.

Jeg aner ikke hva jeg føler rundt dette.. Jeg har en baby på 8 måneder og hadde ikke tenkt på å prøve på nr to før om et år eller to. Ser for meg at å ha en smårolling på 1.5 år samtidig med en nyfødt kan bli veldig slitsomt.. Noen andre som har vært i samme situasjon?

Jeg tror vi gjorde ugjerningen samme natt.. Vi hadde heller ikke planer om barn. Ei heller om noen år.. Siden vi allerede har tre. Men nå begynner vi likevel å glede oss.

De to første våre er det snaue 1,5 år mellom. Det var stress de første årene, men nå som de er 4 og 5 år, så har de veldig mye glede og trygghet i hverandre. Vi kjørte mye de samme rutinene på dem, som mat, soving etc. Så det ble ikke så mye ekstra jobb. Selvsagt ikke helt i begynnelsen. Nå går de på samme idretter og har en del like venner, så det tatt heller ikke så mye ekstra tid.
 
Hei,
Jeg er også med her :)
Jeg har foreløpig termin 1 mars, og dette blir nr 2 for oss. Gratulerer til dere andre også!
 
Sniker litt inn her, da det kan se ut som jeg flytter inn hit etter to positive tester idag, 9dpo! Aldri fått så tidlig positiv før, og etter 8 mnd uten positiv test, er jeg super happy!
Håper jeg kan bli værende her inne :love7
Deg er jo super tidlig, og fortsatt svake tester!
Men tenker å prøve en digital i kveld eller i morgen! Tror dere ene slår ut?:angelic:
Øverste tatt må Istad på 3,5 t urin!
20190625_123922.jpg
 
Sniker litt inn her, da det kan se ut som jeg flytter inn hit etter to positive tester idag, 9dpo! Aldri fått så tidlig positiv før, og etter 8 mnd uten positiv test, er jeg super happy!
Håper jeg kan bli værende her inne :love7
Deg er jo super tidlig, og fortsatt svake tester!
Men tenker å prøve en digital i kveld eller i morgen! Tror dere ene slår ut?:angelic:
Øverste tatt må Istad på 3,5 t urin!
Vis vedlegget 301942

Gratulerer :happy:

Vet ikke hva slags test du bruker, men vil tippe digital slår ut :happy:

Slik så min test ut 9dpo når jeg fikk positiv digital
 

Vedlegg

  • 20190615_060232-1134x2016.jpg
    20190615_060232-1134x2016.jpg
    5,7 KB · Visninger: 20
Back
Topp