Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flinke dere er daTror det blir lenge til jeg klarer å være vekke fra jenten min. Er kanskje ikkje så flink til å stole på andre? Eller litt kontrollfrik?
Ingenting å stresse med enda da
![]()
Ja, da ble du jo tvunget ut i det. Er liksom noe annet når man ikke "må" eller det er en spesiell anledning.Tror jeg hadde vært litt der dersom jeg ikke hadde vært innlagt to ganger/operasjon etter fødsel og vært skikkelig dårlig og dermed vært avhengig av at andre gjorde det. Så jeg ble bare tvunget til det.
Og nå.er hun jo 3 mnd så fet går nok helt fint. Hun skal spise og sove mens jeg er borte noen timer og det er alt![]()
Ja dessverre. Men er jo greit å kunne stole på folk ogsåJa, da ble du jo tvunget ut i det. Er liksom noe annet når man ikke "må" eller det er en spesiell anledning.
3mnd! Tenk så tiden flyr!Ble født på slutten av måneden her. De utvikler seg jo så utrolig raskt og.
Har bare vært borte fra babyen min den timen jeg var på spaSå flinke dere er daTror det blir lenge til jeg klarer å være vekke fra jenten min. Er kanskje ikkje så flink til å stole på andre? Eller litt kontrollfrik?
![]()
Det er vår nr 2 og det er på mange måter lettere denne gangen. Med vår første gikk det sikkert 9 mnd før vi begge var borte samtidig en kveldSå flinke dere er daTror det blir lenge til jeg klarer å være vekke fra jenten min. Er kanskje ikkje så flink til å stole på andre? Eller litt kontrollfrik?
![]()
Det er litt godt å høreDet er vår nr 2 og det er på mange måter lettere denne gangen. Med vår første gikk det sikkert 9 mnd før vi begge var borte samtidig en kveld![]()
Jeg også har planlagt å dra ut og spise og ta et par glass vin med en venninne neste lørdag, men legging går ikke helt på skinner, og pappa'n strever litt med flaska, så litt usikker på om det lar seg gjøre når alt kommer til alt.. Da kan jeg jo ikke amme på en stund heller, og mini blir veeldig fort utålmodig når han er sulten - særlig på natta - så det blir jo stress å skulle varme flaske osv når vi ikke er vant til det. Ikke noe gøy hvis det ender i sinna baby hele kvelden. Jeg klarer jo heller ikke å kose meg da (selv om han nok ville være urolig dersom jeg var der også, han har en del magevondt på kvelden).Har tenkt meg på julebord med jobben til helga. Spent på hvordan det blir å ha hele kvelden med snuppa alene for samboer, og for meg uten henne i mange timerHar bare vært korte turer alene før