Første kveld ute

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Har tenkt meg på julebord med jobben til helga. Spent på hvordan det blir å ha hele kvelden med snuppa alene for samboer, og for meg uten henne i mange timer :) Har bare vært korte turer alene før

Det går nok bra skal du se :)
Jeg var på julebord på fredag, da var poden 10 uker akkurat :) Det gikk overraskende bra for alle parter, men jeg sjekket telefonen konstant :p Men det var veldig godt å være sammen med andre en kveld.

Jeg og sambo skal på julebord neste helg så farmoren skal passe snuppa. Pga sykdom hos meg har hun gjort det flere ganger.
Men jeg skal ikke drikke da pga sykdom :)

Så flinke dere er da:) Tror det blir lenge til jeg klarer å være vekke fra jenten min. Er kanskje ikkje så flink til å stole på andre? Eller litt kontrollfrik?:p Ingenting å stresse med enda da;)

Så flinke dere er da:) Tror det blir lenge til jeg klarer å være vekke fra jenten min. Er kanskje ikkje så flink til å stole på andre? Eller litt kontrollfrik?:p Ingenting å stresse med enda da;)

Tror jeg hadde vært litt der dersom jeg ikke hadde vært innlagt to ganger/operasjon etter fødsel og vært skikkelig dårlig og dermed vært avhengig av at andre gjorde det. Så jeg ble bare tvunget til det.
Og nå.er hun jo 3 mnd så fet går nok helt fint. Hun skal spise og sove mens jeg er borte noen timer og det er alt :)

Tror jeg hadde vært litt der dersom jeg ikke hadde vært innlagt to ganger/operasjon etter fødsel og vært skikkelig dårlig og dermed vært avhengig av at andre gjorde det. Så jeg ble bare tvunget til det.
Og nå.er hun jo 3 mnd så fet går nok helt fint. Hun skal spise og sove mens jeg er borte noen timer og det er alt :)
Ja, da ble du jo tvunget ut i det. Er liksom noe annet når man ikke "må" eller det er en spesiell anledning.
3mnd! Tenk så tiden flyr!:) Ble født på slutten av måneden her. De utvikler seg jo så utrolig raskt og.

Ja, da ble du jo tvunget ut i det. Er liksom noe annet når man ikke "må" eller det er en spesiell anledning.
3mnd! Tenk så tiden flyr!:) Ble født på slutten av måneden her. De utvikler seg jo så utrolig raskt og.
Ja dessverre. Men er jo greit å kunne stole på folk også :) blir så mye lettere for meg.

Ja ikke sant!! Hold er hodet selv, smiler og ler og skal putte alt i munnen :D

Har bare vært borte fra babyen min den timen jeg var på spa :p Ikke noe å stresse med, og er min 3.baby og vet hvor fort tida går og vil ikke gå glipp av et sekund.. skal kanskje på julebord i januar og på en date med gubben i forbindelse med 30årsdagen min. Kan ikke si jeg har så veldig behov for å være uten baby enda, men går nok bra.. :)

Jeg og samboer skal også på julebord på lørdag. Storesøster på 17 og farmor skal være barnevakt de timene vi er borte. Storesøster er kjempe flink med henne og får både gitt henne mat og får henne til å sovne. Til og med hvis hun er i litt dårlig humør. Så jeg gruer ikke noe spesielt. Mn hver gang jeg er borte fra lilletøtta tenker jeg ikke på annet enn henne :p til og med på 10 minutters butikk tur :p er så godt å være med lille prinsessa :) men jeg og samboer har nok godt av litt kjæreste tid også :)

Det er vår nr 2 og det er på mange måter lettere denne gangen. Med vår første gikk det sikkert 9 mnd før vi begge var borte samtidig en kveld ;)

Det er vår nr 2 og det er på mange måter lettere denne gangen. Med vår første gikk det sikkert 9 mnd før vi begge var borte samtidig en kveld ;)
Det er litt godt å høre;) Er invitert i bryllup i spania til sommeren. Hadde jo vært koselig å fått reist en weekend:) Går det fint når de er 10 mnd å være borte i 3 dager? Hva anbefales? Eventuelt kan jo noen være med og bare passe henne mens vi er på seremonien og til middag:)

Har tenkt meg på julebord med jobben til helga. Spent på hvordan det blir å ha hele kvelden med snuppa alene for samboer, og for meg uten henne i mange timer :) Har bare vært korte turer alene før
Jeg også har planlagt å dra ut og spise og ta et par glass vin med en venninne neste lørdag, men legging går ikke helt på skinner, og pappa'n strever litt med flaska, så litt usikker på om det lar seg gjøre når alt kommer til alt.. Da kan jeg jo ikke amme på en stund heller, og mini blir veeldig fort utålmodig når han er sulten - særlig på natta - så det blir jo stress å skulle varme flaske osv når vi ikke er vant til det. Ikke noe gøy hvis det ender i sinna baby hele kvelden. Jeg klarer jo heller ikke å kose meg da (selv om han nok ville være urolig dersom jeg var der også, han har en del magevondt på kvelden).
Når det er sagt så var jeg borte i fire timer idag, på spa :), mens besteforeldrene satt barnevakt, og det gikk jo helt fint. Men litt annerledes på kvelden enn på dagtid, da er mor ekstra god å ha..!

Det gikk veldig fint :) Lillemor koste seg med pappan sin og hadde til og med sovnet før jeg kom hjem, og holdt i rekordlange 6 og en halv time før hun ville ha mat!
Veldig koselig å pynte seg og kose seg med kollegaer i noen timer :) Kjørte bil, venter med vinen til jeg ikke ammer tror jeg

Back
Topp