Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var man på vei til sin første jordmor time. Begynner å bli veldig virkelig nå
Jeg var der i går så du har min dypeste medfølelseHeldigris Jeg hadde akkurat min første tur hengende over doskåla! Oh joy....
Termin 16.12.14
Taster fra appen
men det gikk bra? Det er det viktigsteSkal oppdatere når jeg kommer hjem fra jobb. Mye å skrive.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
I utgangspungtet ja, MEN fikk litt mye å tenke på for å si det slik.men det gikk bra? Det er det viktigste
Oppdatering fra kontrollen.
Det hele begynte med at jeg fikk en liten " skjennepreke" fra jordmor. Jeg hadde glemt å ta stoffskifte blodprøvene mine før påske. Det var vist veldig viktig at det ble vedlikeholdt så jeg hadde rett dose på tabelettene mine. Fikk jo vite at om jeg ikke var nøye så kunne barne i værstefall få skade :O Så jeg skal ta blodprøver HVER mnd. ( jippiii jeg som elsker nåle *NOT*
Den andre SJOKK beskjeden jeg fikk var jo vekta å BMIen min. Vet jeg veier en god del for mye, men at det var SÅ ille viste jeg ikke. Prøver alt jeg kan for å få stabilisert vekta, men med stoffskifte som er i bergedaler så er jo vekta det også. Hadde desverre en BMI på 36,6 så er i faresone for det ene og det andre :'(
Men fikk beskjed om at jeg skulle få nøye oppfølging da. Å har fått noen brosjyrer ang kosthold og slikt da.
Så fikk jeg også vite det at siden BMIen min er så høy så er det ikke sikkert jeg får føde på fødeplassen min. Må vist kanskje på en kvinneklinikk. Nermeste da er vist Tromsø.
Så ja.. Hode mitt spinner en del i dag gitt.. Både med gleder og sorger. Jeg er gravid, jeg får oppfølging, men mye å bekymre seg over.. ( å jeg som ikke var noe bekymret i det hele tatt. )
Ble litt langt det her.
*takk for at du leste*
Tusen takk Godt noen klarer å få meg til å holde motet oppeJa da har du fått litt beskjed om hva som følges opp fremover dette klarer du, en må bare være litt strukturert i forhold til å huske å ta prøvene når du må det o.s.v.
Kostholdet får du sikkert hjelp til med oppfølgingen. Du er sikkert ikke den første som har en litt høy BMI. Og om du må føde på kvinneklinikken, så er det kun for deres begges beste!
Stå på videre, ikke midt motet dette går bra
Venter vår første i desember
Oppdatering fra kontrollen.
Det hele begynte med at jeg fikk en liten " skjennepreke" fra jordmor. Jeg hadde glemt å ta stoffskifte blodprøvene mine før påske. Det var vist veldig viktig at det ble vedlikeholdt så jeg hadde rett dose på tabelettene mine. Fikk jo vite at om jeg ikke var nøye så kunne barne i værstefall få skade :O Så jeg skal ta blodprøver HVER mnd. ( jippiii jeg som elsker nåle *NOT*
Den andre SJOKK beskjeden jeg fikk var jo vekta å BMIen min. Vet jeg veier en god del for mye, men at det var SÅ ille viste jeg ikke. Prøver alt jeg kan for å få stabilisert vekta, men med stoffskifte som er i bergedaler så er jo vekta det også. Hadde desverre en BMI på 36,6 så er i faresone for det ene og det andre :'(
Men fikk beskjed om at jeg skulle få nøye oppfølging da. Å har fått noen brosjyrer ang kosthold og slikt da.
Så fikk jeg også vite det at siden BMIen min er så høy så er det ikke sikkert jeg får føde på fødeplassen min. Må vist kanskje på en kvinneklinikk. Nermeste da er vist Tromsø.
Så ja.. Hode mitt spinner en del i dag gitt.. Både med gleder og sorger. Jeg er gravid, jeg får oppfølging, men mye å bekymre seg over.. ( å jeg som ikke var noe bekymret i det hele tatt. )
Ble litt langt det her.
*takk for at du leste*
Jeg kan tenke meg at du sitter med mange tanker etter den kontrollen.
Men skulle det bli undersøkelser fødsel på deg her i traktene så må du si fra
Hehe. Er egentlig ca fra Tromsø jeg og vokst opp 2 timer unna.Sånn ca