Første kontrolltime imorra..

Mrs happy

Forelsket i forumet
♡ Maibarna ♡
..Hos legen.. Føler meg fortsatt ikke særlig gravid.. Mangler de klassiske symtomene. Men kroppen er overraskende rolig.. Så får vi se :-)

Lykke til :) Er ikke stort som skjer på første kontrollen, så håper ikke du får en dårlig opplevelse/blir skuffet slik som noen andre er blitt :)

Tusen takk :-) venter nr 2 så tror jeg vet hva jeg går til denne gang. Nyter bare at det betyr at jeg nærmer meg de magiske 12 ;-) og håper han er på lag og innvilger tildig ul:-) veldig god disponert for tvillinger :-o

Lykke til! Jeg var på førse kontroll i dag. Var sykt nervøs, fordi jeg nesten ikke har sypmptomer lenger. Men vi hørte hjertelyden, så da roet jeg meg bittelitt ;)

Lykke til ☺️ har første kontroll på fredag. Gleder meg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til! Skriv gjerne referat, skal på torsdag, og har det akkurat som deg.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Laga en egen tråd når jeg kom fra legen. Hcg verdiene var jo dobla når jeg sjekka sist.. Men tok en ny hcg. Satt meg en uke fram og mente livmora var stor nok til at det passa bra (10uker). Han sendte meg likevel til rask til ul for å være sikker. han er av de som også liker å være på den sikre siden:-) så føles godt. Magen vokser.. Mangler symtomer.. Men fortsatt rolig. Så venter spent på ul dato:-)

Back
Topp