Første kontroll?

lille marihøne

Forelsket i forumet
Når bør vi ta første svangerskapskontroll? Husker ikke fra forrige gang jeg. Før uke 12 slik at man kan spørre om tidlig UL?

eg ska ringe imårå og håper eg får time fortast muligt.. hehe[:D][:D]
har lyst på tidli ul, hadde en del smerter i forje svangerskap så kansje eg får det[:D][:D]

Jeg har fått time til fastlegen min 30 juni, da er jeg 8+5 [;)] Har blødd litt i kveld da[&o] så jeg må ringe legen i morgen, kanskje det blir en tidlig UL!

Jeg skal til legen min i slutten av neste uke.. [:)]
da er jeg 6+3 og da skal jeg spørre om jeg får tidlig ul neste gang,
legen sa selv at jeg skulle få tidlig ul siden jeg hadde en sa tidliger..

men er det bra å ta innvendig ul?? bare lurer liksom.. du kan ikke ødelegge noe inni der eller no sånn? [8|][&:]

Jeg skal til legen på fredag[:)] da er jeg 5+4. hadde allerede bestilt timen før jeg visste at jeg var gravid - så hun sa jeg bare kunne komme da[:)] hun sa og at jeg kunne få tidlig ul pga at jeg har blitt gravid på pergo. [:)]gleder meg[:)] men apropo kontoll: bør mannen min være med tro?? noen som vet??

Jeg skal til UL 15/6 da er jeg 6+6. Skal skrives inne samme uke 17 juni på fødeplassen.[:D]

Jeg har fått henvisning av legen til gyn, men fant ingen med støtte fra det offentlige til å følge meg opp, så da betaler jeg heller.
Var hos henne jeg skal tin nå sist jeg mistet og hun var så flink, og ordnet alt det praktiske rundt MAen. Hun virket skikkelig dyktig i allefall og hun hadde skikkelig bra utstyr, bedre enn de hadde på Ullevål sykehus. Så jeg følte meg veldig godt i varetatt og det er jeg villig til å betale.[;)]

Back
Topp