Første kontroll

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Skal vi lage en oversikt over når vi skal på første kontroll?

Jeg skal 16. mai

jeg skal 10 mai

Jeg skal ringe legen til onsdag,så får jeg vel en time ganske kjapt da...hva har man med seg til lege første gang?helsekort og urinprøve?

Ja det er viktig å ha med seg urinprøve og kort hvis du har det

tror ikke jeg har helsekort,men mamma har det sikkert...er det der det står om hvilke vaksiner man har fått som barn?

Når jeg tenker etter trengte jeg ikke å ha med noe annet en urinprøve til kontrollen de tar blodprøver og sånn også ang. røde hunder og da ser de at du har vaksinen i kroppen (du har blitt vaksinert mot det) Jeg har begynt å skrive huskeliste som jeg skal ha med meg med spørsmål fant ut at det lønner seg jeg er så glemsk har masse spørsmål men når jeg kommer inn til legen husker jeg ingen hi hi hi

Skal iallefall på ul 12. mai, så bestiller jeg vel første kontroll hos lege rundt månedsskiftet tenker jeg..

22 mai her[:D]

var til kontroll i forige uke og ul i går og skal igjen neste onsdag og te legen igjen 22mai

ORIGINAL: gravid25

var til kontroll i forige uke og ul i går og skal igjen neste onsdag og te legen igjen 22mai

Oj så gøy! Så du noe på ul? 

Eg skal til legen 16 mai.... Min lege var så opptatt at hun hadde nesten ikke tid til å ta meg..... Fordel å ringe tidlig sikkert.....

Skal til legen i morgen,og på ul 2 mai. [:)] 

nei så ikkje så mye hehe. ser nok mere te onsdag får jeg håpe da hehe..

Jeg var på første kontroll i dag[:)] tok blodprøver og urinprøve. deretter fikk jeg UL, der fikk jeg se en liten en på 4,5mm med bankende hjerte[:D][:D] ble så glad!!!

va hos jordmor på mandag,ska på ultralyd den 21 juni... glæde mæ,men de e jo lenge tel..

kontroll hos lege 23 mai, ikke ordnet time til jordmor enda.

snakk med legen din han setter deg opp på passende tidspungt

Back
Topp