Første kontroll

Rosinbolle

Andre møte med forumet
Lege eller jordmor?
Hvilken uke og har du vært ?

Jeg velger jordmor(tror jeg) men har ikke bestilt noe enda da jeg er litt usikker på hva vi ønsker.
 
Var i uke 7+3 hos jordmor! Kommer stort sett til å forholde meg til henne, vi har en veldig god dialog :love7
 
Vært hos fastlege nå 8+1. Skal til jordmor 12+3. Var 4 ukers ventetid på jordmor her jeg bor, så ville ikke ventet for lenge med å bestille time :happy:
 
Vært hos fastlegen uke 9
 
Skal til jordmor neste fredag. Er da 7+6 troor jeg. Bestilt meg privat tidlig ultralyd torsdag neste uke for å sjekke hvor langt jeg er :)
 
Jeg skal til fastlegen på mandag (9+0). Bestiller nok time til helsestasjonen etterpå :)
 
Var hos jordmor i går, 7+4. Kommer nok til å forholde meg til henne så langt det lar seg gjøre :happy:
 
Vært hos jordmor, fikk tatt nlodprøver der så satser på å bare være hos jordmor denne gangen
 
Var hos jordmor i uke 7, fikk tatt blodprøver der. :happy: Fikk avtalt de to neste kontrollene hos henne da.
 
Tok første kontroll hos fastlegen i uke 7. tenkte det var lettest siden jeg skulle ta blodprøver uansett :happy:
 
Skulle egentlig i dag, men den ble utsatt til torsdag! Legen min hadde vært på vakt i natt.
Kjeeedelig :wacky:
 
Jeg var hos legen 9+0 og tok blodprøver og hadde med urin, og så skal jeg til jordmor 12+6. Har også bestilt ultralyd 11+5 ❤️
 
Jeg var først hos fastlegen i uke 6. Skal til jordmor i starten av uke 13. Så jeg kommer nok til å bruke begge. Man må jo ikke velge enten eller. Lege og jordmor har ulike "vinklinger" og info om graviditeten, så kan få mye hjelp av begge to på ulike måter :happy:
 
Jeg var hos fastlegen i uke 6 tror jeg det var, og var hos jordmor i går. Og skal til fastlegen i uke 12 for blodprøver osv. Blir nok en blanding av de to hos meg. :)
 
Var til jordmor denne uka, uke 6/7 eller noe. Hun er for øvrig ny for meg da forrige jeg hadde slutta. Har fått vikar for fastlegen min, så kjenner ikke vedkommende, og orker ikke å bli kjent med en ny en for kun 5 mnd, så jeg tar alle kontroller til jordmor inntil videre. Velger kanskje noen kontroller til fastlegen når hun er tilbake.
 
Jeg var hos jordmor 8+0 og fastlegen 9+5. Har avtalt neste time 13+1 hos jordmor.
 
Jeg var på første kontroll hos lege i dag. Skal drikke mer vann og levere ny urinprøve om en uke. Det var nemlig utslag på ett eller annet. Og så har jeg bestilt time til jordmor 28 april :)
 
Back
Topp