Hei. Var på min første kontroll hos legen idag. Hadde svangerskapsforgiftning og morkakesvikt med førstemann og har derfor gått på blodfortynnende i svangerskapene etterpå. Har begynt med dette ved positiv test de to andre gangene så ville få resept på dette tidlig nå også. Mistet også i uke 20 sist svangerskap, så ønsket henvisning til TUL og videre oppfølging på sjukehuset.
Var så redd de ikke skulle ta meg på alvor, men legen var veldig forståelsesfull og ringte faktisk opp til sykehuset for å dobbeltsjekke at de hadde fått henvisning og diskutere litt angående blodfortynnende. Håper jeg får time til TUL når jeg er 6 uker. Jeg er fryktelig redd denne gangen og håper så inmari at dette går veien......
Var så redd de ikke skulle ta meg på alvor, men legen var veldig forståelsesfull og ringte faktisk opp til sykehuset for å dobbeltsjekke at de hadde fått henvisning og diskutere litt angående blodfortynnende. Håper jeg får time til TUL når jeg er 6 uker. Jeg er fryktelig redd denne gangen og håper så inmari at dette går veien......