Høstbarnet
Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
I dag var jeg med legen til første kontroll å må bare juble ekstra høyt fordi vi fant hjertelyden allerede[emoji3][emoji3][emoji3] e så kjekt med alt som skjer fremover nå[emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk ikke høre hjertelyd. Har vært hos jordmor, men hun sjekker ikke hjertelyd så tidlig sa hun (var da i uke 12). Var fordi det kunne skape ekstra bekymring hvis de ikke fant den. Ser at mange har fått høre hjertelyd, så hvis du er heldig får du nok detHenter opp denne.. Skal på min første kontroll i morgen! Er det vanlig at man får høre hjertelyden da? Er dette da hos legen eller har dere vært hos jordmor?
Okei. Jeg er i 13+1 når jeg skal dit i morgen, så da er det kanskje for tidlig for meg også da. Har vært på ultralyd og sett at alt er bra, så er ikke noe jeg trenger for å lette på bekymringer, og trenger heller ikke skape bekymringer, så da tar jeg like gjerne og venterJeg fikk ikke høre hjertelyd. Har vært hos jordmor, men hun sjekker ikke hjertelyd så tidlig sa hun (var da i uke 12). Var fordi det kunne skape ekstra bekymring hvis de ikke fant den. Ser at mange har fått høre hjertelyd, så hvis du er heldig får du nok det![]()
var 14+3 da.

så deilig å være på vei mot den 12 uken :F å alt føles veldig virkelig plutselig etter den kontrollen