Første kontroll

Høstbarnet

Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
I dag var jeg med legen til første kontroll å må bare juble ekstra høyt fordi vi fant hjertelyden allerede[emoji3][emoji3][emoji3] e så kjekt med alt som skjer fremover nå[emoji3]

Var på fystekontroll på tirsdag - det var tidligt å finne hjertelyd så det ville ikkje doktoren enda - tenker det er heilt greit. Skal på tidlig ul i dag, så då får me vel høyre noko ^^

Nei dei bruka vel egentlig ikkje å ville det, for jormødrene anbefala det ikkje. Men min sa at han hadde lyst å prøve, å det va ikkje lett å finne. Men han fant den til slutt[emoji3]

Henter opp denne.. Skal på min første kontroll i morgen! Er det vanlig at man får høre hjertelyden da? Er dette da hos legen eller har dere vært hos jordmor?

Min lege fant den ikke på første kontroll. Pyton [emoji13]

Henter opp denne.. Skal på min første kontroll i morgen! Er det vanlig at man får høre hjertelyden da? Er dette da hos legen eller har dere vært hos jordmor?
Jeg fikk ikke høre hjertelyd. Har vært hos jordmor, men hun sjekker ikke hjertelyd så tidlig sa hun (var da i uke 12). Var fordi det kunne skape ekstra bekymring hvis de ikke fant den. Ser at mange har fått høre hjertelyd, så hvis du er heldig får du nok det :)

Jeg fikk ikke høre hjertelyd. Har vært hos jordmor, men hun sjekker ikke hjertelyd så tidlig sa hun (var da i uke 12). Var fordi det kunne skape ekstra bekymring hvis de ikke fant den. Ser at mange har fått høre hjertelyd, så hvis du er heldig får du nok det :)
Okei. Jeg er i 13+1 når jeg skal dit i morgen, så da er det kanskje for tidlig for meg også da. Har vært på ultralyd og sett at alt er bra, så er ikke noe jeg trenger for å lette på bekymringer, og trenger heller ikke skape bekymringer, så da tar jeg like gjerne og venter :)

Jordmor fant ikke hjertelyden hos meg i går, er 12 eller 13 uker tror jeg ;) men jeg fant den selv i dag ;)

Jeg var 13+4 på min første kontroll hos jordmor denne gangen og hun fant hjertelyden med en gang. Også vært slik i mine tidligere svangerskap på første kontroll hos jordmor i uke 11-13, så føler meg heldig med det. For da roer nervene seg veldig hvertfall om man ikke skal på noe tul el sånt.

Jeg var på første kontroll på mandag. Da fant legen hjertelyden :happy: var 14+3 da.

Var på mandag og da var jeg 11+2 og fant hjertelyden med en gang :eek::joyful::dummy1::Heartred så deilig å være på vei mot den 12 uken :F å alt føles veldig virkelig plutselig etter den kontrollen :p

Hjertelyden ble funnet med en gang på meg i dag ❤️

Back
Topp