Første kontroll

Vp002

Blir kjent med forumet
Var på første kontrollen min på onsdag (12 uker) og fikk beskjed om at alle legetimer ved graviditet er gratis. Men nå har jeg fått faktura for timen? Har dere måtte betale for den første kontrollen?

Har ikke vært på første kontrollen enda. Men hadde en legetime der vi snakket om henvisning til tidelig ul. Fikk beskjed om at alle legetimer som omhandler graviditeten skulle ikke betales for. Eg ville tatt en telefon til legekontoret i morgen og snakket med de. Mulig de bare her gjort en feil :)

Var på første kontrollen min på onsdag (12 uker) og fikk beskjed om at alle legetimer ved graviditet er gratis. Men nå har jeg fått faktura for timen? Har dere måtte betale for den første kontrollen?
Min var gratis, men måtte betale for henvisning til ultralyd av hjertet.

Nei! Kontakt legekontoret. Det er en feil :) de har sikkert glemt å registrere det :)

har nok bare skjedd en glipp.. jeg fikk også beskjed om at alt var gratis. Merker godt at Norge er et av landene i verden der det er best å være kvinne :D SÅ rimelig happy for å bo i Norge nå kan man si. Tenk på alle utgiftene vi hadde hatt om vi hadde bodd i f. eks USA !

Back
Topp