Første kontroll

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Veldig mange skriver om tidlig ultralyd, men når skal dere/var dere på første kontroll? Er vel mellom uke 8 og 12 det skal være? Skal dere til jordmor eller fastlege?

Sent from my iPhone using BV Forum

Ops ser nå at det er en tråd om dette lenger nede og får ikke vekk denne :P jaja jeg har lov å være forvirra, jeg er jo gravid. Sant??

Jeg skal angivelig i slutten av april og vil være 8 uker da :)

Jeg skal angivelig i slutten av april og vil være 8 uker da :)

Grugleder meg til kontroll! Lurer på å bestille nå snart, men har litt lyst til å drøye litt også :S Skal være så glad når første 12 ukene er over og sjansen for at alt skal gå bra er stor! holder litt ousten frem til da!

Jeg skal på første kontroll på torsdag. Da er jeg 9 uker. :-)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Skal på første kontroll om ei uke. Da er jeg 11+1 :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Skal på første kontroll til legen 22 april :-D Da er jeg 11+2 :-D gleeeder meg !

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg skal på første kontroll 28. April, da er jeg 11+6. Jeg skal til fastlegen:) holder pusten også litt selv, er redd for å bli slikkli glad over at jeg er gravid åsså plutselig går noe galt de første 12:)
Jeg har også bestillt OUL, fikk beskjed om at det fort blir fullt så det var lurt å være tidlig ute;)

Da har jeg bestilt til 9.mai. Er 12+6 da

Legen min ville at jeg skulle vente til jeg var 12. uker få å kunne ta alle "testene". Ikke vet jeg hva han snakket om. Blir jordmor etter det ^^,

Back
Topp