Første kontroll.

Lottisa

Blir kjent med forumet
Jeg ser jo at noen har vært hos legen allerede, og det er helt sikkert mange som har bestilt time også. Jeg føler bare at de syns jeg maser på legekontoret så jeg har ikke fått meg til å ringe ennå..
Når var/skal dere på første kontroll? Altså hvor langt var/er dere på vei da?

Jeg skal ikke på første kontroll før jeg er på 11,5 uke :) Første kontroll skal være ved 10-12 uker, sa de :)

Jeg fikk høre at første time skulle være mellom uke 8 og 12 :-)
Grunnen til at jeg har vært allerede var fordi jeg ringte og sa jeg hadde fått positiv test, og da trodde jeg de skulle sette meg opp til en time rundt de ukene, men jeg fikk nå.
Du kan jo ringe å avtale time allerede nå hvis du vil :)

Jeg har vært hos legen pga tilrettelegging. Har første kontroll neste uke, da er jeg 7 uker. Forrige gang var jeg 9 uker ved første kontroll. Har ikke så mye å si når første kontroll er..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var 11+2 sist svangerskap, og har bestilt time til 11+2 denne gangen også :) Rent tilfeldig at det ble like langt :)

Jeg har vært, pga risikosvangerskap og medisiner. Skal på kontoller og UL ofte, men ingen jordmor før etter jul..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg ringte noen få dager etter positiv test, og har fått time i uke 12 ca :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ringte idag og fikk kontroll når jeg er 9,5 uker på vei :)

Jeg har vært, pga risikosvangerskap og medisiner. Skal på kontoller og UL ofte, men ingen jordmor før etter jul..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg skal neste fredag . for å få starta å tatt blodprøver. må ha tett oppfølging denne gangen. .

Jeg har vært for å ta hcg, men ikke noe mer. Har ikke bestillt time enda.. Er i tenkeboksen på om jeg skal bytte lege..

Jeg var til legen i dag, 6+0. Skulle egentlig innom for noen prøvesvar fra tidligere. Min lege vil ha meg inn allerede neste uke til å fylle ut noen skjema og slikt, så skulle jeg få en tidlig UL i uke 8-9. Og så vanlig kontroll i uke 12-13.

Back
Topp