Første kontroll.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg var innom legen i dag, så jeg bestilte første kontroll for å slippe å ringe, fra jobb...

Den er 8. Juli, da er jeg ti uker på vei. Senere ble nemlig i legen sin ferie eller når jeg er borte. Ti uker er fint det, tenker jeg.

Siden jeg har blitt gravid med assistert befruktning,så skal jeg ha min første kontroll 14 juni,og tidlig ul den 17 juni. Veldig spennende :-) Og håper selvfølgelig vi får se ett bankende hjerte på ul :-)

-tasting fra telefon-

Jeg skal til legen 5. juli, og er da 10 uker på veg! Gleder meg :-) Vet dere jenter om det er vanlig å høre etter hjertelyd da? Og er det normalt å gå alene eller å ha med mannen?

Ikkje vanlig, noen lytter men det er veldig tidlig enda så mange gjør det ikkje.

Ang mannen, hipp som happ. Første svangerskap var han med alle gangene, andre gang bare et par ganger pluss ul. Denne gangen vet jeg ikkje, sier fra når jeg har kontroll og lar det være opp til ham.

Jeg skal til legen 5. juli, og er da 10 uker på veg! Gleder meg :-) Vet dere jenter om det er vanlig å høre etter hjertelyd da? Og er det normalt å gå alene eller å ha med mannen?
Nei ikke vanlig da de ofte ikke finner den så tidlig.

Jeg har vært alene på alle. Men hadde planer om å ta han med på de siste til jm der det er snakk om fødsel

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Back
Topp