Første kontroll

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Da har jeg vært på første kontroll :) fått tatt blodprøver og fått svangerskapsskjema. Greit å være i gang :)
Bestilte meg og privat tidlig UL. Fikk time 4/4 :D
Har en rar følelse av at det er flere enn en inni magehuset.... :p

Så spennende! Jeg har også kanskje to i magen, får vite på torsdag! :)

Dette er så spennende :) :)

Har jo ingenting som tilsier at det skal være 2 der, utenom at min farmor fødte 2 tvillingpar og det er ingen i slekta som har fått tvillinger etter det :) men det er rart med den magefølelsen noen ganger... Gleder meg masse til UL i allefall :D

Har jo ingenting som tilsier at det skal være 2 der, utenom at min farmor fødte 2 tvillingpar og det er ingen i slekta som har fått tvillinger etter det :) men det er rart med den magefølelsen noen ganger... Gleder meg masse til UL i allefall :D

Var det toeggede tvillinger farmoren din fødte?

Jeg har ingen tvillinger på min side, så ingenting som tilsier at vi skal få det, men jeg hadde også en magefølelse før forrige ultralyd og ble ikke overrasket over at gynekologen sa det kanskje var to. Så blir spennende å se fremover, blir artig å høre om magefølelsen din stemmer! :)

Ja var toeggede :) "bare" tre uker å vente på å se om magefølelsen stemmer!!

BAMA, var det noe spesielt som fikk deg til å føle det kanskje er 2? Eller var/er det bare en magefølelse du fikk?

BAMA, var det noe spesielt som fikk deg til å føle det kanskje er 2? Eller var/er det bare en magefølelse du fikk?

Bare en magefølelse :) Enn du?

Blir spennende å høre om magefølelsen stemmer;)

Back
Topp