Første kontroll

Melonen

April 2013s Støttespiller
VIP
Idag har jeg vært på min første kontroll hos legen! Starter så tidlig med kontroller fordi vi har historikk med syke barn etc. Fikk henvisning til tidlig ul innen en mnd, blir spennende å se om det finnes et bankende hjerte inni magen min. Ellers var det lite spennende, men ble liksom litt mer virkelig nå:)

Så spennende, nå er du igang :-) Kan jeg spør hvilke sykdommer du mener, har du fått syke barn tidligere? 

Jeg var også til første jordmor-time forrige uke ..er både sorg og glede på en gang for min del så mye på en gang...

Jeg var også på min første kontroll i dag:) Prøvde å få igjennom en tidlig UL siden jeg mista sist, men det ville ikke legen! Kjente jeg ble litt irritert da :S Jeg har derfor bestillt meg en time hos privat:) 

Kjenner det går litt mer opp for meg at dette virkelig skjer å får litt mer positive tanker (mtp sist) når en har vært på kontroll ;D 

Nå får vi bare se frem til tidlig ul begge to:) (klarer nesten ikke vente, hehe)

Vi har vistnok 25% sjanse til å få barn med en slags genfeil, men til nå har vi fått tre barn sammen og alle med genfeilen. To av barna har problemer med luftveiene, men klarer seg helt fint! De vil i følge legene stort sett leve et normalt liv, men med flere lungebetennelse enn folk flest, og de vil heller ikke kunne vinne OL i maraton! Men vi fikk også en liten hjertegutt. Som en del av hans "respons" på genfeilen fikk han en alvorlig hjertefeil og døde 36 timer etter fødsel. Så jeg skjønner godt hvordan du har det. Det er mye angst forbundet med å gå gravid når man har opplevd noe slikt, men vi får veldig tett og god oppfølging nå! Håper du har dyktige leger som gir deg det du trenger av oppfølging, og gode venner og familie som støtter deg! Det merker jeg er gull verd:) (skrevet å iPhone, derfor uten avsnitt;))

Back
Topp