første kontroll;)

Adelheidi

Forelsket i forumet
da har jeg vært på min første kontroll, alt vel med kroppen:) men pga SA så er det litt usikkert hvor langt jeg er på vei, men legen trodde det samme som meg, en 8/9 uker:)

skal tilbake i midten av august,

veide meg hos legen også, leeeeeenge siden sist, og veier faktisk det samme nå som jeg gjorde i starten av forrige svangerskap:) JUHUUUU[:)]

Da har vi d likt. hadde SA i begynnelsen av mai. Usikkert på hvor langt jeg er på vei nå. Men legen og jeg ble enig om sånn ca, og fant frem til en termindato.
Da gleder du deg sikkert også veldig til ultralyd, når vi får en kanskje mer sikker dato=)

Så godt med 1.kontroll overstått! [:D]

ORIGINAL: SunShin

Så godt med 1.kontroll overstått! [:D]

ORIGINAL: Marrianne

Da har vi d likt. hadde SA i begynnelsen av mai. Usikkert på hvor langt jeg er på vei nå. Men legen og jeg ble enig om sånn ca, og fant frem til en termindato.
Da gleder du deg sikkert også veldig til ultralyd, når vi får en kanskje mer sikker dato=)

ja termindatoen er lissom så usikker nå, selv om man stort sett får en annen dato ved ul uansett.............. en mnd til jeg skal tilbake til legen og forhåpenligvis høre hjertelyd, det er lenge og vente men......[8|]

Back
Topp