første kontroll..

Mokkenikke

Elsker forumet
Skal på første svangerskapskontroll i morgen..[:)]
Men grugleder meg veldig, håper virkelig jeg får se et bankende hjerte på UL..[&:]
Men har jo følelesen av at alt er bra så håper på det[:)][:)]

bestilte meg time hos legen idag og skal dit 8.juni. Gleder meg masse masse!!![:D][:D]
Skjønner du er spent på UL, lykke til[:)][:)]

Skal dere snart på kontroll? Jeg skjønner ikke dette. Jeg ringte legen i dag for jeg vil helst komme denne uken siden jeg har ferie. Fikk beskjed om at de helst ville ta meg inn fra uke 10!! Syns det var sent jeg. Og jeg har aldri vært så sent før. Sønnen min skal til legen 2. juni og jeg spurte om jeg kunne få time samtidig som ham, men det gikk ikke. Så tåpelig.

ORIGINAL: maltesers

bestilte meg time hos legen idag og skal dit 8.juni. Gleder meg masse masse!!![:D][:D]
Skjønner du er spent på UL, lykke til[:)][:)]

Takk[:)][:)]
Ja skjønner godt at du gleder deg, jeg har hatt ned telling til timen siden jeg fikk den[:)]
Hvis at er fint i morgen kommer jeg til å bestille UL på privatklinikk i uke 12

jeg har ikke tenk på at boke time engang.. venter til eter uke 12 med at gjøre de... så har jeg vel en time før ul o så...[:D] holder de.. for hvis alt går etter planen så få rjeg vel svangerskapsforgiftning denne gangen også så derfor kommer jeg gå på MANGE kontroller etterhvert[&:] 

Lykke til[:)]

Nå kom jeg på at jeg har ikke ringt legen min engang, må jo bestille time. Selv om det er lenge til jeg trenger å dra på første kontroll.

ORIGINAL: prøverpånummer3

Skal dere snart på kontroll? Jeg skjønner ikke dette. Jeg ringte legen i dag for jeg vil helst komme denne uken siden jeg har ferie. Fikk beskjed om at de helst ville ta meg inn fra uke 10!! Syns det var sent jeg. Og jeg har aldri vært så sent før. Sønnen min skal til legen 2. juni og jeg spurte om jeg kunne få time samtidig som ham, men det gikk ikke. Så tåpelig.

Det var jo teit, når du allerede sitter inne på kontoret, det tar jo ikke så lang tid...
Jeg ringte for 2,5 uke siden og fikk ikke time før nå fordi alt var fult og det hastet ikke..

ORIGINAL: Lille Luringen

jeg har ikke tenk på at boke time engang.. venter til eter uke 12 med at gjøre de... så har jeg vel en time før ul o så...[:D] holder de.. for hvis alt går etter planen så få rjeg vel svangerskapsforgiftning denne gangen også så derfor kommer jeg gå på MANGE kontroller etterhvert[&:] 

Jeg er så utolmodig alt jeg ikke klarer å vente jeg[8D]

ORIGINAL: Mars09ogJanuar11

Lykke til[:)]

Nå kom jeg på at jeg har ikke ringt legen min engang, må jo bestille time. Selv om det er lenge til jeg trenger å dra på første kontroll.

he ja du får ringe, nej jeg er jo ikke mer enn 7+3 i morgen så det er jo tidelig, men ville det pga SA..
For sist hadde jeg SA i uke 5 og kroppen ragerte ikke før i uke 10..
Så jeg levde i god tro i over en mnd, for så å finne ut at det ikke var noe liv =(

ORIGINAL: mokkenikke88

ORIGINAL: Lille Luringen

Jeg er så utolmodig alt jeg ikke klarer å vente jeg[8D]

skjønner godt de, det er jo spennende.. men når jeg vet at jeg kommer gå til legen (90% sikkert[:'(]) 1 gang i uka om ikke mer de siste 10 ukene så frister de ikke o stresse med det..  har hatt svangeskapsforgiftning i mine begge svangeskap førr [:'(]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Jeg fikk beskjed av mora til bestevenninna mi, som jobber på legekontoret... Jeg er jo førsegangsfødene i tillegg. Hu ville egentlig ha meg inn om en måneds tid, men jeg sa jeg skulle ut å fly 13.juni så jeg fikk time før det!

Eg var til legen i går for å bekrefte graviditeten, og hun fortalte meg at eg skulle bestille time til første svangerskapskontroll hos enten legen eller jordmor fra uke 8 til 12. Så eg tenkte eg skulle bestille time hos legen når eg er i uke 8, og prøve å få en time hos jordmor i uke 12, slik at eg får vært der før eg reiser til syden[:D]

Legen min skulle også sende henvisning til en gynekolog om tidlig UL.. så håper virkelig at eg får det![:D]

Mokkenikke88: Oppdater i dag når du kommer hjem fra kontrollen[:)] Du er så heldig som skal i dag[:)]

Og ja, det er jo helt idiotisk at de ikke kunne ta meg samtidig som sønnen min. Som du sier så tar det ikke lang tid i det hele tatt. Det er jo bare å fylle ut papirene mine. Og blodprøven og sånn er det bare helsesekretæren som hadde gjort så det går ikke utover tiden til legen. Jeg har også fått tidlig ultralyd med mine to andre barn og håpet jeg skulle få det denne gangen også.

Maltesers: Fikk du også beskjed om at kontrollen ikke var før uke 10 i utgangspunktet? Og hva må sjekkes før du skal ut å fly?

Maltesers:

Back
Topp