Første kontroll unnagjort :-D

Phibonacci

Glad i forumet
Hei jenter! Må bare dele med dere, selv om det kanskje ikke er det mest interessante :)
Da har vi møtt jordmoren som skal følge oss gjennom svangerskapet. Kjempehyggelig dame og alt var veldig lystbetont. Fikk med oss en del informasjon, henvisning til blodprøver som skal tas og nete time er i boks. Så i begynnelsen av november skal vi tilbake. Alt i alt tror jeg dette skal bli veldig glad og ser frem mot videre besøk :)
Fikk også klarsignal til å fortsette med innebandy så lenge jeg føler formen tillater det. Så lenge jeg bare spille for gøy, var det bare å kjøre på. \o/ 

Herlig! Hørtes bra ut! Jeg gleder meg til min første også, skal i slutten av oktober - blir helt sikkert bra! Legen min er supersnill og veldig omsorgsfull og jeg føler hun alltid har tid, jeg er så heldig! ;) Kjempefint at du fikk samme opplevelsen - det er så viktig i denne tida!

Så bra! Er veldig greit at en har god kjemi med jordmor :)

Så bra :) Er så mye lettere når kjemien stemmer :)  Jeg spurte i en annen tråd også; er det noe annerledes å gå til jordmor enn til lege? God helg!!!

Ah, ser du svarte på den andre tråden. Thanx ;)

Back
Topp