Første kontroll på fredag!! :-D

Phibonacci

Glad i forumet
Gleder meg slik!! Første kontroll på fredag kl 08:30 :-D
Er jo veldig tidlig (er i uke 6 nå), så er vel kanskje ikke så mye man får sjekket, men får iallefall begynt hele prosessen, snakket litt rundt det hele osv. Blir spennende!! :-D
Nå er det kun en jobb-dag til og så er vi der! *glede seg*

Lite spørsmål: Er det vanlig med urinprøve på første kontroll? Har urinprøveglass liggende hjemme, så tenkte kanskje bare ta med en morgenurin-prøve? (mye rart man skal tenke på også...hehe ) 

Det er normalt med urinprøve ja :) Du skal sikkert levere den i luka med en gang du kommer. De sjekker da om du faktisk er gravid og diverse andre stoffer etterhvert :)

Masse lykke til på kontrollen! :)

(Har allerede vært på 2 kontroller jeg - men så er jeg kommet 4 uker lenger enn deg og ;)

HvitSnø skrev:

Det er normalt med urinprøve ja :) Du skal sikkert levere den i luka med en gang du kommer. De sjekker da om du faktisk er gravid og diverse andre stoffer etterhvert :)

Masse lykke til på kontrollen! :)

(Har allerede vært på 2 kontroller jeg - men så er jeg kommet 4 uker lenger enn deg og ;)

Takk for svar. Da skal jeg finne frem 'glasset' så jeg ikke glemmer det :) (bare jeg husker det når jeg kommer hjem... hehe)
Heldig du som er 4 uker lenger fremme! Men jeg kommer etter!! ;-) 

Lykke til på 1. kontroll -kos deg masse!!! Skjønner godt du gleder deg, jeg gleder meg masse til min første også! Men den er ikke før i slutten av oktober... Jaja, jeg får vel holde ut ;) Håper det blir koselig!

Back
Topp