Første kontroll overstått

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
Fikk til slutt time, men ble jo ikke sånn som planlagt. Tar blodprøver hos jordmor og sender søknaden og henvisning til riksen fra jordmor i morgen :)

Men han satt termin etter mensen min og 28 dagers syklus. Da får jeg oul før en hva jeg antok da :) i følge mens 28 dager 11+5 i følge mens og 34 dager 10+5. Det er følge ul og :)

Jeg skal ha første kontroll i morgen. Skal (desverre) til en lege som ga meg en dårlig opplevelse tidligere i svangerskapet (ropte "ulv ulv" da hcg-nivået sank rundt uke 10, men det er jo faktisk normalt). Dette blir eneste kontrollen hos henne, resten blir hos jordmor på helsestasjonen, gleder meg til det allerede!

Jeg skal ha første kontroll i morgen. Skal (desverre) til en lege som ga meg en dårlig opplevelse tidligere i svangerskapet (ropte "ulv ulv" da hcg-nivået sank rundt uke 10, men det er jo faktisk normalt). Dette blir eneste kontrollen hos henne, resten blir hos jordmor på helsestasjonen, gleder meg til det allerede!
Huff noen leger ... Jeg har vært hos turnus lege som har nektet å henvise meg, men skulle gjort det allerede i uke 6 :O møkka lege! Jeg og, og litt til fastlegen :)

Skal på første om en uke :-)

Back
Topp