Da er første kontroll overstått. Alt ser veldig greit ut til nå:-) Kjenner at det er en lettelse å ha kommet forbi første hinder. Pga at jeg ble gravid med en gang etter SA-en, får jeg nå tidlig ultralyd. Både for å se at alt er som det skal være og for å få en bedre termin. Jeg tror selv at jeg er ca 12 uker, mens legen regnet seg fram til, veldig usikker, ca 11 uker. Så siden jeg ikke har hatt noen mens etter SA-en, ville hun ha en UL for å sjekke. Også for å være helt sikker på at ikke noe ligger igjen fra SA-en. Det trodde hun ikke, men ville være helt sikker. Så nå kan jeg gå å vente på time for UL. Glad!
Nå har jeg også fortalt det til min mor og søsteren min, klarte ikke å la være når jeg kjørte tilbake på jobb. De hadde hatt sine mistanker etter at vi var sammen i helgen, men ikke sterke nok til at de turte å spør:-) Men de ble veldig glad. Søsteren min jublet, endelig får hun ønske sitt oppfylt om et tantebarn :-) Har mast leenge om at vi må sette i gang :-)
Nå har jeg også fortalt det til min mor og søsteren min, klarte ikke å la være når jeg kjørte tilbake på jobb. De hadde hatt sine mistanker etter at vi var sammen i helgen, men ikke sterke nok til at de turte å spør:-) Men de ble veldig glad. Søsteren min jublet, endelig får hun ønske sitt oppfylt om et tantebarn :-) Har mast leenge om at vi må sette i gang :-)