Første kontroll idag..

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Hadde en fin kontroll hos legen min.. Hun er så koselig og hun var så glad for at vi hadde fått det til nå.. Prøvde i 5 mnd og hun synes jeg var så stresset sist gang jeg var hos henne, og da gav hun meg streng beskjed om å slappe av hvis ikke ble jeg aldri gravid.. Det hjalp for å si det sånn.. :)
Men det var ett lite skår i gleden og det er at fastlegen min skal slutte i jobben sin.. Så hun får ikke fulgt meg opp i dette svangerskapet.
Så ble så fryktelig hormonell at jeg var helt på gråten når jeg gikk der fra.. hehe.. Men men, det går vel bra det også.. Alt i alt var det en utrolig fin kontroll.. Fikk spurt om alle tingene jeg lurte på.. :)

Så synd at legen din slutter. Håper den nye legen er like flink som hun forrige du har hatt :) Tok du blodprøver o.l denne gangen?

Så synd at legen din slutter. Håper den nye legen er like flink som hun forrige du har hatt :) Tok du blodprøver o.l denne gangen?

Ja, veldig trist at hun skal slutte.. har jo gått der siden jeg var liten.. men hun forsikret meg at han som skulle ta over for henne var veldig flink også.. Er litt skeptisk til mannlig lege.. Ja, tok blodprøver idag. 4 glass :eek: Skal tilbake i min 15 uke så da får jeg svar på alle prøver og får fylt ut resten av papirene mine.. Så da skal jeg gi han nye legen en sjangse.. :)

Back
Topp