Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal også på første kontroll i morgen, men er bare 8+3 da! Godt å komme igang som du sier skal man ha med seg urin på første kontroll? husker ikke om jeg hadde det sist gang jeg var gravid!
Da får jeg ta med urin, er vel best med morgen urin!Jeg fikk i allefall beskjed om å ta med urinprøve. Men det er vel sikkert ikke noe problem å få tatt den der, om du ikke har med
Har første time på tirsdag, da er jeg 8+3
Jeg skal også på første kontroll i morgen, men er bare 8+3 da! Godt å komme igang som du sier skal man ha med seg urin på første kontroll? husker ikke om jeg hadde det sist gang jeg var gravid!
Husker jeg hadde GU på første kontroll sist! Det regner jeg med at jeg slipper den ganger her.. Hva med dere?
Blir godt for deg å vite hvor langt du er på vei! Blir tidlig Ul på deg da?Moro
Har første kontroll på fredag. Da er jeg et sted mellom 6 og 9 uker
Tror kanskje jeg hadde det sist får å ta celleprøve.. så er kanskje ikke så vanlig.. Er i hvertfall mye hyggeligere å få UL enn GU! He he
Ja greit å vite når ca det blirHåper det blir det prøver å planlegge et bryllup, så det hadde vært greit å vite når babyen kommer og hvor mye tid jeg har til å planlegge baby etter bryllupet