Første kontroll i morgen :)

Miz-M

Nurse ;)
Oktobermirakler 2013
I morgen skal jeg på første kontroll med legen :) Gleder meg til å få helsekortet og at prosessen virkelig er i gang. Nå satser jeg virkelig på at dette går veien og spiren sitter til oktober :) er 10+4 i morgen og næææærmer meg sakte 12 ukers magiske grense ;)

Jeg skal også på første kontroll i morgen, men er bare 8+3 da! Godt å komme igang som du sier :) skal man ha med seg urin på første kontroll? husker ikke om jeg hadde det sist gang jeg var gravid!

Jeg skal også på første kontroll i morgen, men er bare 8+3 da! Godt å komme igang som du sier :) skal man ha med seg urin på første kontroll? husker ikke om jeg hadde det sist gang jeg var gravid!

Jeg fikk i allefall beskjed om å ta med urinprøve. Men det er vel sikkert ikke noe problem å få tatt den der, om du ikke har med :)
Har første time på tirsdag, da er jeg 8+3 :)

Jeg fikk i allefall beskjed om å ta med urinprøve. Men det er vel sikkert ikke noe problem å få tatt den der, om du ikke har med :)
Har første time på tirsdag, da er jeg 8+3 :)
Da får jeg ta med urin, er vel best med morgen urin!

Ja, ta med urinprøve til hver kontroll :)

Husker jeg hadde GU på første kontroll sist! Det regner jeg med at jeg slipper den ganger her.. Hva med dere?

Hadde ikke GU i det hele forige svangerskap. Er det vanlig?

Så spennende! :) Jeg skal til første kontroll på torsdag, da er jeg 8+6 :)

Husker jeg hadde GU på første kontroll sist! Det regner jeg med at jeg slipper den ganger her.. Hva med dere?

Jeg hadde ikke GU siden jeg sist gang også hadde tidlig UL. Det har jeg også hatt nå, så tenker at det ikke er nødvendig :p

Moro :D

Har første kontroll på fredag. Da er jeg et sted mellom 6 og 9 uker ;)

Tror kanskje jeg hadde det sist får å ta celleprøve.. så er kanskje ikke så vanlig.. Er i hvertfall mye hyggeligere å få UL enn GU! He he

Håper det blir det :) prøver å planlegge et bryllup, så det hadde vært greit å vite når babyen kommer og hvor mye tid jeg har til å planlegge baby etter bryllupet :)

Lykke til i morgen! Jeg har første kontroll på torsdag, da er jeg 11 fullgåtte.

Så spennende :) Lykke til i morgen! Selv skal jeg på første kontroll på fredag, da er jeg vel 8+5 :)

Har og første på tirsdag :) akkurat 10 uker då ;)

Artig. Skal selv til en legetime om en times tid. Men det er mer en bekymringstime. Kontrolltime har jeg fått på mandag om en uke.

Back
Topp