første kontroll i morgen:)

mon_83

Flørter med forumet
I morgen er jeg 10 uker og da er det dags for første kontroll :):) Håper de finner hjertelyden til lille bønna, det hadde vært så koselig :) Vi var på ul da jeg var 8 uker på vei og vi så ett sterkt hjerte, plommesekken og alt så veldig bra ut. så bra som det kan gjøre så tidlig.

Hvis vi hører hjertelyden i morgen så blir det offisielt, har vært delvis offisielt nå fordi det er så mange som har spurt når vi skal ha nestemann og da har jeg ikke orket å juge til alle. Men da har samtidig passet på å si i fra at det er såpass tidlig at vi velger å holde hemmelig litt til.

Andre som har rukket å være på første kontroll rundt uke 10 og hørt hjertelyden til vår nye skatt som kommer?

Hei. Jeg har første kontroll om to uker, altså uke 12..

Her hos hos hører de aldri etter hjertelyd før i uke 15-16.. Men har tenkt å spørre om hun kan gjøre det når jeg er kontroll. Skal på ultralyd dagen etter så blir beroliget da uansett.. :)

Mener jeg var 10 uker omtrent sist også med sønnen min da jeg fikk høre hjerte lyden. vi får se hva legen sier i dag :) Tenkte at det kanskje er større sjangs for at de vil når man har vært på ul i uke 8 og sett at ting skal være i orden :) Vi får se i hvertfall etterpå.

Ha en fiin tirsdag alle sammen :)

Lykke til på kontroll i dag :D

Jeg var på ul når jeg var 7+5, men ble satt frem til 8+5, og da fikk jeg se hjertet banke :) Det samme når jeg var hos legen min i går :) Masse lykke til :)

Lykke til :)

Back
Topp