Første kontroll i dag :)

Linnity

Forelsket i forumet
12+1 i dag. Var på første kontroll hos lege. Hadde med meg mannen, og det var egentlig veldig fint :) Var prøver og samtale. Alle prøvene så veldig bra ut, men hun ønsket ikke å lete etter hjertelyden enda, men ga oss ny time spesielt til dette om 3 uker hvis vi var interessert.

Takket ja til den, men har akkurat vært på nettet nå og bestilt angelsound, så får vi se :P

Etter timen i dag lurer jeg egentlig på om jeg heller skal gå kombinert til lege og jordmor fremover, eller kanskje bare jordmor hvis ikke noe spesielt melder seg - så fremst de har noen ledige når jeg kontakter så seint. Noen som har erfaring med å gå bare til jordmor eller til både lege og jordmor?

Veldig Lettet over at alt ser bra ut så langt :D

Håper dere ellers har en flott dag der ute damer :)

Gikk begge deler med første. Bare jm med andre.

Går begge deler nå, men det er fordi jeg har lært meg selv å kjenne, jeg går ikke til legen bare for en sykemelding, da holder jeg ut mot jm sin anbefaling. Derfor går jeg annenhver nå. Så er terskelen lavere dersom bekkenet skjærer seg denne gangen også.

Første gong gjekk eg kun te jm, va i kjempeform og ingen plager så hadde ikkje behov for lege. Alle blodprøva og lignandes eg sko ta henviste hu meg bare te sjukehuset.

I detta svangerskapet har eg te nå gått mest te lege, ein gong te jm. Hadde ikkje klart meg uten lege denna gong da svangerskapet te nå har vært longt i fra lett.

Synd at hun ikke ville høre etter hjertelyden da, sikkert lenge å vente i 3 uker til :) var hos jordmor ista, å hun hørte etter hjertelyden, å fant den, er 10+0 idag :)
Jeg går kun til jordmor (gjorde det i 2 første sv.skap å) fordi det er mest vanlig her, pluss at jordmor har mer erfaringer med graviditet å fødsel enn legen min. Hun jobbet på fødeavd før. Å hun er verdens koseligste menneske :)

Synd at hun ikke ville høre etter hjertelyden da, sikkert lenge å vente i 3 uker til :) var hos jordmor ista, å hun hørte etter hjertelyden, å fant den, er 10+0 idag :)
Jeg går kun til jordmor (gjorde det i 2 første sv.skap å) fordi det er mest vanlig her, pluss at jordmor har mer erfaringer med graviditet å fødsel enn legen min. Hun jobbet på fødeavd før. Å hun er verdens koseligste menneske :)
Så koselig :) høres veldig bra ut :) endte med å bestille time til jordmor jeg også :) så får jeg prøvd litt hva jeg synes om det :)

Back
Topp