Linnity
Forelsket i forumet
12+1 i dag. Var på første kontroll hos lege. Hadde med meg mannen, og det var egentlig veldig fint
Var prøver og samtale. Alle prøvene så veldig bra ut, men hun ønsket ikke å lete etter hjertelyden enda, men ga oss ny time spesielt til dette om 3 uker hvis vi var interessert.
Takket ja til den, men har akkurat vært på nettet nå og bestilt angelsound, så får vi se
Etter timen i dag lurer jeg egentlig på om jeg heller skal gå kombinert til lege og jordmor fremover, eller kanskje bare jordmor hvis ikke noe spesielt melder seg - så fremst de har noen ledige når jeg kontakter så seint. Noen som har erfaring med å gå bare til jordmor eller til både lege og jordmor?
Veldig Lettet over at alt ser bra ut så langt
Håper dere ellers har en flott dag der ute damer
Takket ja til den, men har akkurat vært på nettet nå og bestilt angelsound, så får vi se
Etter timen i dag lurer jeg egentlig på om jeg heller skal gå kombinert til lege og jordmor fremover, eller kanskje bare jordmor hvis ikke noe spesielt melder seg - så fremst de har noen ledige når jeg kontakter så seint. Noen som har erfaring med å gå bare til jordmor eller til både lege og jordmor?
Veldig Lettet over at alt ser bra ut så langt
Håper dere ellers har en flott dag der ute damer