Første kontroll i dag!

GonnaBee

Elsker forumet
Mailykke <3
Ja, i dag var vi på første ordinære svangerskapskontroll hos fastlege. Det ble noen skjema og slikt. Hadde jo håpet og gledet meg til ihvertfall doppler, men det gjør ikke min lege før i uke 14 :( Og UL blir det ikke før tidligst uke 17 :( Blir sprø!!! Men skal til spesialist neste uke, håper hun prøver å høre eller se noe.

Vi har visst søkt oss til Ullevål. Tanken på sykehus er todelt, HATER alt som har med sykehus å gjøre, og takler det dårlig, gruer meg sykt til nåler og slanger og alt slikt, men vil samtidig ha tryggheten i erfarent personell og alle tilgjengelige hjelpemidler.

Jaja, hun trykte ihvertfall på magen og sa at alt var som normalt. Jeg fikk også kjente, men kjente egentlig bare at jeg måtte tisse (igjen) :)

Er ikke mange leger som gjør noe tidlig. Hadde helt lik time som deg. En bare registrerer seg liksom. For å få riktig oppfølging videre. :-) enig med deg. Jeg er ikke glad i sykehus og sprlyter osv. Huff. Men de vet hva de gjør seg så er jo en trygghet :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Legen min lytter heller ikke på første kontrolltime. Så første svangerskapskontroll er ikke så spennende :P

Back
Topp