Første kontroll i dag

Memme

Glad i forumet
Jeg var til første kontroll hos lege i dag og jeg tok alle prøver pluss gyn.Han tok celleprøve av livmor.Trodde ikke de gjorde dette på gravide.Blør jo masse........[&:]
I tilegg har jeg allerede begynt med noen sumptomer på bekkenløsning.Legen skrev rekvisisjon til fysioterapi men når jeg kommer hjem å leser på nettet om bekkenløsning står det jo at behandling kan gjøre ting værre......Det beste var å ta det helt med ro å ikke presse seg selv.
Noen der ute med erfaringer som de vil dele???[8|]
 
Hei, har ikke erfaring med bekkenløsning.
Men ang. det med celleprøve så sa min lege til meg at det skal høre til første kontroll å ta en sånn prøve,men han gjør det ikke.Ikke fordi det er fare for abort, men det kan føre til blødninger og i de tilfeller hvor abort forekommer så er det jo lett for forelder å lure på om prøven hadde noe med det å gjøre.
Også sa han også at dersom det viser noe på celleprøven ja så kan man jo ikke gjøre noe så lenge man er gravid allikevel...
 
Jeg tok celleprøve hos legen, han sa det var ikke farlig, men han sa også at det kunne hende jeg begynte å blø litt, men det gjorde jeg ikke.

Ang, bekkenløsning så synes hvertfall jeg at fysioterapeut hjelper, hos meg har det på en måte stabilisert seg og ikke blitt verre hvertfall[:)]
 
Back
Topp