første kontroll gjennom ført med ikke fullt så gode resultater :(

countrygirl<3

Flørter med forumet
Var på den første legekontrollen i dag, så alt så bra ut, fant hjertelyden ved første forsøk..
men så var det, det forbaskede blodtrykket da !! 
140/90 lå det på, noe som er grensa for innleggese når du går gravid... 
å jaaaa, jeg snakker av erfaring.. hver gang jeg bikka 90 i undertrykk med storebror måtte jeg legges inn på sykehuset :( så hvordan skal jeg klare å slappe av med en på snart 1 år i hus? off dette lover ikke bra :(
jeg som håpet jeg ikke skulle få svangerskapsforgifting igjen :(
skal tilbake på torsdag med urin for den klarte jeg jo selvfølgelig å glemme :P 
men storebror skal på kontroll på torsdag så da tar jeg den bare med da :P

Huffda håper du slipper det... jeg hadde også et undertrykk på 90+ forrige sv.skap, mn de gjorde ikke noe med det..

jeg måtte alltid sove en natt på sykehuset sånn at blodtrykket skulle gå ned, så sa de at visst det ble høyt igjen så skulle de gi meg blodtrykksmedisiner men så aldri no til de BT-medisinene :P å jeg var sikkert innlagt 1 mnd tilsammen :P

SÅ høyt er det da ikke? Mitt undertrykk ligger fast på 85, har gjort hele mitt voksne liv. Da jeg hadde SF hadde jeg undertrykk på langt over 100.

Jeg har hatt BT på 150-160 på 90 de gangene jeg har vært hos legen...Høyt BT i de forrige svangerskapene også, men da var det ikke snakk om at det var farlig før det diastoliske trykket nærmet seg 100...

Back
Topp