Første kontroll 4ukers :D

lysengeln

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Da har vi vært på 4ukers kontrollen til HS :)
Der fikk vi gode nyheter, og noen litt engstelige.

Men de gode først: elgen min veier 4080g nå :D
Han har gått fra 2600 til 4080, noe som er kjempe bra :)
Visste jo han hadde lagt på seg, men trodde ikke så mye :P

Den engstelige nyheten var at klokken 14 idag må vi til legen og sjekke hodet hans :/
Når han kom til så lå han med fronten på hodet ned, så derfor fikk han litt avlangt hode.
Men det var normalt sa de. Men idag så mente HS at hodet skulle ha formet seg mer normalt, enn det har gjort :/ Fronten på hodet har formet seg normalt, mens bakhodet henger etter på ett vis. Ser litt ut som en ekstra del på en måte.
Så vi må inn til legen allerede idag, og naturligvis er jeg engstelig, selv om HS sa at han virket fin, og hun trodde ikke noe var galt med han, annet enn formen på hodet.

Men ellers var hun kjempe fornøyd med han, og mente at det kunne være at han spiste for mye mat som gjør til at han får så vondt :)
så jeg skulle prøve å gi han litt mindre og se om det hjalp :)

Wow, skikkelig matvett! Det er jo kjempebra vektøkning:)
Håper det ikke er noe galt, men fint at det blir sjekka opp i med en gang:)

Hvordan vondt har han?

Ikke gøy m sånne beskjeder nei..får bare regne m legen ikke finner noe unormalt! Jeg vil ikke komme med skremsel men eneste jeg har erfaring med er min søster som ble sittende fast i bekken etter at vannet var gått i en halv uke..derfor ble hodet hennes klemt sammen og klarte aldri rette seg igjen. Men dette var for snart 40 år siden og hun satt jo fast i dagesvis! Fikk selvf hjerneskade.
Men bare få sjekket lilleelgen grundig:) går sikkert kjempebra..han er ikke såå gammel heller da:)

Her lurer jeg også på om glupskheten kan være årsak til ubehag. .matvett her også så d holder!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Hvordan vondt har han?

Mageknipe som aldri går vekk virker det som..

Ikke gøy m sånne beskjeder nei..får bare regne m legen ikke finner noe unormalt! Jeg vil ikke komme med skremsel men eneste jeg har erfaring med er min søster som ble sittende fast i bekken etter at vannet var gått i en halv uke..derfor ble hodet hennes klemt sammen og klarte aldri rette seg igjen. Men dette var for snart 40 år siden og hun satt jo fast i dagesvis! Fikk selvf hjerneskade.
Men bare få sjekket lilleelgen grundig:) går sikkert kjempebra..han er ikke såå gammel heller da:)

Her lurer jeg også på om glupskheten kan være årsak til ubehag. .matvett her også så d holder!

Vi ble henvist videre til sykehuset på Levanger, så skal inn enten torsdag/fredag denne uken, eller begynnelsen av neste uke.
Var til en (unnskyld uttrykket) DRITT!!!! lege... Ikke fortalte han noe som helst, ikke svarte han på det jeg lurte på bortsett fra ett spm.. og det var: hvordan skiller jeg mellom gulp og skikkelig oppkast på en så liten en? Han her gulper veldig mye..! og da fikk jeg bare til svar: du har 2 unger fra før av så det vet du... WTF?!?!!!

Fikk beskjed at ble gutten irritabel og spydde, så måtte vi inn med engang..
Men gutten har da vært irritert og sint siden fødselen av... Jeg har bare trodd det var kun mageknip..
Men hva om det ikke er det? :/
Spurte legen om det og jeg, og fikk surt tilbake at "du sa nettopp at han var så rolig"...
hva? jeg har da ikke sagt det :/ sa jo til HS som fikk oss til legen at vi sover nesten ikke og han er veldig sinna hele tiden :(
Legen fikk meg til å føle meg som dritt.. spurte jeg om noe så svarte han spydig og frekt tilbake...
Til og med søsteren min som var med inn ble sjokkert...
han informerte heller ikke noe om hva som kan være galt, så nå lurer jeg på om jeg må inn til lege igjenn imorgen, eller om jeg skal vente til vi skal på sykehuset?
elgen min er jo i fin form ellers, spiser godt, er veldig opplagt i våken periodene og virker pigg..
bare veldig sinna pga luft i magen (håper jeg)..

Herreg... det var da noe til pasientbehandling!? Tror jeg ville ringt de i morgen å spurt om timen- ev snakke m hs først? Håper d finnes fler barneleger..ev kan du også starte hos fastlegen din da:)

Back
Topp