Første klesvask

Jandia

Glad i forumet
uææææ, der gikk de første babyklærne inn i vaskemaskinen. UGG!!!
Skummelt... men, vil helst ha ting vaska før bruk jeg da.

jeg har også begynt å vaske små babyklær. syns det er ganske sprøtt!!!

Har kjøpt in baby vaskepulver og tøymykner, så nå er jeg også klar for å vaske babyklær og sengetøy [:)]

Hæ? Må man bruke spesiell pulver til det da???

Jeg har bruke Nøytral vaskemiddel (alltid brukt det), og sånn sensitiv tøymykner... Trur det holder jeg da[:)] 

Har er alt vasket og lagt på plass, er så herlig å se de bitte bitte små sokkene henge på tørkestativet.... Og de små klærne i str 50... Blir helt ør bare av å se på de jeg[:D]

Jeg har vasket babytøy i hele dag. Fikk plutselig panikk for at det ikke skulle være i orden til babyen kommer. Så nå henger det små bodyer og sparkebukser på snoren.
Jeg har tilogmed kjøpt to små smokker til han [:)]

Har det litt sånn som ei venninne sa til meg; jeg kan nesten stå å se på de små klærne til de tørker [:D]

Her er også klesvask gjort unna...alt faktisk..skal bae stryke noen ting så er det å pakke ned i bagen...vil ha den klar...vi begynner å flytte på onsdag så her er det mange jern i ilden[:D]
Skal komme oss i orden i ny huset før babyen vil ut(håper vi rekker det[&:])

Hei,
Jeg har også vasket alt, og lagt det fint sammen i kommoden.
Bebisklærne lukter kjempegodt.

Holder på å vaske dynene nå, slik at de også er klare til å ta imot lille nurket vårt om bare noen uker..

Tenk det, nå har vi alle gått siden juni/juli og ventet på at dette skal skje, nå er det for min del bare 3-7 uker igjen, sånn ca ihvertfall.. JIPPI..

Back
Topp