Første klesplagget er kjøpt!

Jordbærveien

Elsker forumet
I dag måtte jeg til byen for å kjøpe nye pensko til storebror, og fant ut at da fikk han nye penklær også, så er han superduperlekkerkjekk i morra i dåp.

På Cubus fant jeg da denne mens storebror prøvde dressbukse.

Klarte altså IKKE gå fra den, så den ble med hjem[:D]

Så nydelig [:D]
Har vært på Cubus jeg også, kjøpte ikke akkurat den bodyen.. Men de som det stod "Prince Charming" og "Daddys little star" på[;)] Cubus har masse fint babytøy[:D]! [:)] 

Gratulerer med 18 uker forresten!! [:)] [:)] [:)]

Kjøper kjønnsnøytralt enda jeg, får se om vi føler oss sikre på hva som gjemmer seg inni her den 7 april.

De hadde en det sto: Relaxe, I'm organic på også, men jeg falt for denne jeg.

Jeg kjøpte en body fra Rock my baby hvor det står: Mamma kysset nissefar, og her jeg, søt og rar. Bare måtte ha den [:D]
Bodyen er rød, men har funnet ut at det ikke gjør noe om det skulle vise seg å være en gutt [:)]

Herlig da Eufemia!!

Tusen takk btw Timiz[:)]

Hihi, så morsomt! Kansje jeg også burde kjøpe den, vet med ganske stor sannsynlighet at unnfangelsen skjedde typ lille julaften eller julaften [;)]
Her om dagen var vi på Vancouver aquavarium, og kjøpte med første klesplagget, en liten oransje body med bilde av søte små oterbabyer [:D]

ORIGINAL: Eufemia

Jeg kjøpte en body fra Rock my baby hvor det står: Mamma kysset nissefar, og her jeg, søt og rar. Bare måtte ha den [:D]
Bodyen er rød, men har funnet ut at det ikke gjør noe om det skulle vise seg å være en gutt [:)]

ORIGINAL: Snart2gull

Hehe artig body:) cubus har ofte fine bodyer med morsomme tekster

den var bare tøff

Håper virkelig at vi får vite kjønn 7 april ja, for DA blir det mere shopping!

Har jo funnet masse klær jeg har lyst å kjøpe, men det er veldig jente eller gutte klær.

Back
Topp