Første juledag - fornøyd med gårsdagen?

lenemor

Forumet er livet
Her hadde vi en helt super dag i går, og dagen i dag lover godt også, selv om det har vært nok en våkenatt med lillebror, i alle fall deler av natta. Håper han snart blir friskere så vi får hvilt oss litt

Nå er G, Johanna og mormor på sparketur, August og jeg koser oss hjemme og forbereder lunsj til de kommer tilbake.

Her er litt bilder ag hva vi har gjort i jula

Ååå.. For noen koselige bilder, Lenemor [:D]

Hadde en kjempefin dag. Vi var hos svigers og feira dagen. [:)]  Masse god mat og dessert. Også klart maasse pakker, mye fint. [:D]
Trym og jeg er her enda (gubben orket ikke ligge her [8D]), men skal hjem igjen i ettermiddag.
Forberede til pinnekjøtt-middag i morgen.. Mmmm som jeg gleder meg. [:)]

Ha en koselig julelunsj, Lenemor [;)][:)]

Ha en fin 1. juledag alle sammen [:)]

Så mange flotte bilder! Som vanlig glemte vi kameraet hjemme.....Var hos svigermor og feira med smått og stort på mannens side - det ble ikke så koselig som jeg hadde håpet. Kan ha noe med at vi brukte 2,5 timer på å dele ut gavehaugen....[&:] Neste jul har jeg lyst å være hjemme (aldri prøvd det før) - og ikke så mye folk. Barna gikk jo også lei til slutt - og slik skal det jo ikke være på julaften!

Men, det beste med jula er egentlig de dagene som kommer etterpå - da barna kan kose seg med lekene de har fått og slappe av med julegodis[:)]

Vi hadde ikke kjøpt noe til hverandre - mannen min og jeg - pga vi har innredet loftsstua i det siste, og investert en del tusen i parkett. Det føles helt greit. Mannen min har en tendens til å komme med mye rart i gaver også[8D].

Uansett - nå skal vi bare kose oss framover. Vi har ferie alle mann[:D]

Det var en hyggelig dag igår med familie[:)] Selvom jeg savnet å ha Mina der da, siden hun feirer med pappaen sin i år. Han sendte meg en mms og det så ut som Mina koste seg masse[:D]

Fikk masse fint jeg[:)] Gleder meg til Mina kommet hjem og skal åpne resten av pakkene fra min familie.

Ikveld skal jeg på vors hos en venninne sammen med mange venner. Blir koselig!! I morgen reiser jeg til Hemsedal med pappa. Skal stå på ski og nyte litt barnefri[8D]

Jeg har ikke lagt over bilder enda, men barna her også koste seg kjempe masse!! William var den eneste som turte å snakke med nissen og gi han klem .. Med en gang han så nissen i døra stor gliste han og sa : MORN DU!! [:D][:D] Hehe [8D]
I dag har vi vært hos min farmor å spist god middag med litt av slekta - kjempe koselig!!

Nå er alle 4 apekattene lagt og jeg må ærlig innrømme at jeg er skikkelig sliten nå[8D] MEN .. det har absolutt vært to kjempe fine dager [:D]

God kveld jenter! Ja gårsdagen var veldig vellykka.. Dagen gikk fort frem til pakkeåpning, så det gikk greit med ungene og at de måtte vente på det.. [:D] Jeg var storfornøyd med mine gaver da.. Og ungene fikk MYE fint..! Mitt problem denne jula er at jeg klarer ikke slutte å spise.. Altså jeg mener at jeg SPISER.. Så jeg gleder meg til nyttår når jeg skal tilbake på lavkarbo.. [:D]
Har vert på jobb i dag.. Slitsomt, men utrolig koselig.. [:D]

Nå er det tv eller data og spising.. [&o]

Back
Topp